مدال های آبهای آرام المپیک توزیع شد

قایقرانان آبهای آرام ظهر امروز ۱۸ مرداد برای کسب مدال های المپیک به مصاف یکدیگر رفتند.

  به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: ظهر امروز ۱۸ مرداد فینال آبهای آرام در رشته های مختلف برگزار شد تا برترین ها مشخص شوند.

در رشته کایاک یک نفره ۱۰۰۰ متر مردان نروژ با زمان ۳ دقیقه و ۲۶ ثانیه و ۴۶۲ صدم ثانیه صاحب مدال طلا شد، کانادا با زمان ۳ دقیقه و ۲۷ ثانیه و ۲۷۰ هزارم ثانیه و ۷۵۹ هزارم ثانیه برنز گرفت و قایقرانان دانمارک، سوئد، بلاروس، اسپانیا و انگلیس چهارم تا هشتم شدند.

همچنین فینال B این رشته نیز برگزار شد که در نهایت قایقرانان توبا با ۳ دقیقه و ۲۹ ثانیه و ۹۳۸ هزارم ثانیه، صربستان، ۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه و ۷۵۴ هزارم ثانیه و قایقران بلغارستان با زمان ۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه و ۷۵۴ هزارم ثانیه اول تا سوم شدند.

*آلمان صاحب مدال طلا کانوی المپیک شد

با برگزاری رقابت های ۱۰۰۰ متر کانوی مردان در فینال A پاروزن آلمانی با زمان ۳ دقیقه و ۴۷ ثانیه و ۱۷۶ هزارم ثانیه اول شد و به مدال طلا رسید نماینده اسپانیا با زمان ۳ دقیقه و ۴۸ ثانیه و ۵۳ صدم ثانیه صاحب رتبه دوم شد.

قایقران کانادایی با زمان ۳ دقیقه و ۴۸ ثانیه و ۵۲ صدم ثانیه با کسب جایگاه و سوم صاحب مدال برنز شد.

در این رشته قایقران ازبکستان، فرانسه، مجارستان، بلاروس و روسیه چهارم تا هشتم شدند همچنین با برگزاری فینال B قایقران لهستان، مکزیک و رومانی در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

*برگزاری مسابقات کایاک ۲ نفره مردان

با برگزاری فینال A رشته کایاک ۲ نفره مردان قایقرانان مجارستان با زمان ۳ دقیقه و ۹ ثانیه و ۶۴۶ هزارم ثانیه صاحب مدال طلا شدند و قایقرانان پرتغال و آلمان مدال های پرتغال و آلمان را برگردن آویختند در این رشته تیم های استرالیا، سوئد، روسیه، نیوزلند و اسلواکی چهارم تا پنجم شدند.

با برگزاری فینال B قایقرانان دانمارک، بلژیک و قزاقستان درجایگاه اول تا سوم ایستادند. همچنین فینال ۵۰۰ متر کایاک یک نفر زنان برگزار شد و در نهایت پاروزن مجارستانی با زمان یک دقیقه و ۳ ثانیه و ۸۲۷ هزارم ثانیه صاحب مدال طلا شد، آلمان با زمان یک دقیقه و ۳۱ ثانیه و ۲۹۸ هزارم ثانیه نقره گرفت و قایقران بلاروسی با زمان یک دقیقه و ۳۱ ثانیه و ۴۰ صدم ثانیه صاحب مدال برنز شد.

قایقران لهستان، انگلیس، پرتغال، روسیه و فرانسه پنجم تا هشتم شدند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.