مدرسه هوشمند، در آستانه بازگشایی مدارس

درآستانه بازگشایی مدارس ، ضرورت بازنگری سیستم آموزشی و لزوم استفاده از فناوری‌های نوین در امر آموزش بیش از پیش احساس می‌شود.
واژه مدارس هوشمند چندی است در ادبیات آموزش و پرورش ما وارد شده و فعالیت‌های ارزشمندی نیز در این زمینه به مرحله اجرا درآمده است.

مدرسه هوشمند (smart school) ، مدرسه‌ای است که مدیریت ، کنترل و نظام ارزشیابی آن مبتنی بر فناوری شبکه و رایانه بوده و محتوای بیشتر درس‌های آن الکترونیکی است.
دانش‌آموزان در مدرسه هوشمند نقش یاد دهنده و یادگیرنده را بر عهده داشته و به آنها این فرصت داده می‌شود تا از برنامه‌های درسی خود فراتر گام بردارند.

به گزارش ایتنا در راستای اعتلای سیستم آموزشی کشور و نیز به منظور انجام قسمتی از مسئولیت اجتماعی متوجه شرکت‌ها، شرکت مرکز ماشین‌های اداری ایران با پشتوانه قریب به نیم قرن تجربه مفید و مستمر در ارائه راهکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات، مفتخر است کلیه تجهیزات سخت‌افزاری مورد نیاز مدارس هوشمند را در قالب طرح هوشمند سازی مدارس با مزایای زیر به علاقه‌مندان عرضه نماید:
۱. ارائه یک سیستم یکپارچه با گارانتی و خدمات پس از فروش مادیران ( کلیه مراحل نصب و راه‌اندازی توسط پرسنل مجرب شرکت انجام شده و کلاس آماده کار تحویل می‌گردد)
۲. آموزش استفاده از تجهیزات به صورت رایگان
۳. در نظر گرفتن تسهیلات پرداخت در صورت انعقاد قرارداد با سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌ها
۴. جلوگیری از خرید کالاهای تقلبی موجود در بازار
۵. امکان طراحی سیستم بر اساس نوع نیاز موسسه آموزشی

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۸۲۲۶۶-۰۲۱ تماس حاصل فرموده و یا به وب سایت رسمی شرکت مادیران به آدرس www.maadiran.com مراجعه نمایید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.