مدعیان خادم الحرمین دست در دست آمریکا و اسرائیل دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی بعد از ظهر پنج‌شنبه در جلسه تفسیر قرآن کریم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه امروزه کسانی که خود را خادم‌ الحرمین شریفین معرفی می‌کنند، پیرو آمریکا و اسرائیل هستند افزود: ما انتظار نداریم کسانی که ادعای خادم‌ الحرمین شریفین را دارند، خادم اسرائیل و آمریکای جهان‌خوار باشند.

دولت ترکیه همدست اسرائیل است

وی در ادامه درباره تلاش همه‌ جانبه ترکیه در نابودی حاکمیت سوریه ابراز داشت: دولت‌ مردان ترکیه ابتدا در برابر اسرائیل ژست گرفتند و ما خیال کردیم پناهگاهی برای مردم محروم فلسطین پیدا شده‌ اما چیزی نگذشت که دست در دست اسرائیل گذاشتند و ۱۸۰ درجه تغییر کردند.

استاد حوزه علمیه قم عنوان داشت: مردم هم بسیار خوشحال شدند که در منطقه، علاوه بر ایران، این حکومت نیز در برابر اسرائیل قد علم کرده و طرفدار مردم مظلوم فلسطین است، ولی چیزی نگذشت که دیدیم دست در دست اسرائیل گذاشتند و ۱۸۰ درجه برگشتند.

وی با ابراز اینکه مسلمانی تنها در ادعا نیست،‌ عنوان کرد: امروز در دنیا، عده زیادی ادعای اسلام دارند، ولی عملشان، ایمانشان را تصدیق نمی‌کند.

آیت الله مکارم به مسئله سوریه و حمایت برخی دولت‌‌های منطقه در متلاشی کردن این کشور اشاره و اظهار کرد: کوچک و بزرگ، تحصیل‌کرده و بی سواد و حتی بچه‌ها هم می‌دانند که دعوای سوریه، به علت خواسته اسرائیل مبنی بر متلاشی کردن سوریه است تا بر منطقه مسلط شود.

وی تصریح کرد: بنابراین، متلاشی کردن سوریه یعنی حمایت از اسرائیل و تحویل دادن منطقه به آنهاست.

این مرجع تقلید شیعیان افزود: در عین حال خادم‌ الحرمین شریفین برای متلاشی کردن این کشور اسلامی، تلاش می‌کند و در این ماه رمضان کشت و کشتار می‌کنند، آیا معنی خادم الحرمین بودن همین است؟ آیا سخنشان با عملشان یکی است؟

وی بیان داشت: امروز هم مرتب اسلحه و مزدور به سوریه اعزام و ارسال می‌کنند و با ارائه نقشه ‌هایی به دنبال متلاشی کردن سوریه هستند و در ماه رمضان این همه کشت و کشتار انجام دادند.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.