مدل لباس متفاوت پاریس جکسون دختر مایکل جکسون در جوایز گرمی +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از سیمرغ: پاریس جکسون Paris Jackson در مراسم گرمی ۲۰۱۷ Grammy با لباسی حاضر شده بود که توجه بسیاری را به سمت خودش جلب کرده بود.
جایزهٔ گِرَمی Grammy Awards در اصل جایزهٔ گرامافون یا گرمی : نام جایزه‌ای افتخاری می باشد توسط آکادمی ملی علوم و هنرهای ضبط، که برای تشخیص دستاوردهای برجسته‌ای که به طور عمده در صنعت موسیقی زبان انگلیسی رخ داده اهدا می‌شود. مراسم سالانه اهدای جوایز با اجرای هنرمندان برجسته و اهدای جوایزی که محبوبیت بیشتری دارند همراه است. از بین سه مراسم بزرگ موسیقی جهان، گرمی بزرگ‌ترین آن‌ها است. ارزش جایزهٔ گرمی برابر با جایزهٔ اُسکار در صنعت فیلم‌سازی و جایزهٔ اِمی در تلویزیون است. اولین مراسم گرمی در ۴ مه ۱۹۵۹ برگزار شده است. پس از مراسم سال ۲۰۱۱، آکادمی به بازنگری و بازسازی بسیاری از دسته‌بندی‌های جوایز پرداخته است.
پاریس جکسون در مراسم گرمی ۲۰۱۷ Grammy با یک لباس هفت رنگ رنگین کمانی به عنوان یکی از مجریان مراسم حاضر شده بود. در هیچ جا هیچ صحبتی از طراح لباس او نشده است. همچنین او از یک کیف شب هفت رنگ و یک کفش با تم رنگی سبز رنگ استفاده کرده بود. لباس پاریس جسکون در این مراسم مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

مدل لباس متفاوت پاریس جکسون دختر مایکل جکسون در جوایز گرمی +عکس

تاریخ انتشار خبر: ۱۹ February 2017 | 4:54 am
باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.