مدیرعامل جدید ایساکو منصوب شد

علی ‌نمکین با حکم مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) منصوب شد.

به گزارش ایسنا، میرجواد سلیمانی – قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ـ در مراسم معارفه مدیرعامل ایساکو اظهار کرد: شرکت ایساکو در چند سال اخیر موفقیت‌های خوبی کسب کرده است و امید می‌رود با مدیریت جدید این روند از سرعت و شتاب بیشتری برخودار شود.

قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو شرکت ایساکو را یکی از شرکت‌های تاثیرگذار گروه دانست و گفت: این شرکت به عنوان سوپاپ اطمینان ایران خودرو عمل می‌کند.

سلیمانی ادامه داد: وجود ۸۰۰ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش و بیش از ۲۰۰۰ هزار فروشگاه مجاز در کشور نشان از اهمیت این شرکت در ارائه خدمات به مشتریان دارد.

قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر اینکه ایساکو پیش قراول ارایه خدمات است، افزود: رفع مشکل مشتریان، ارائه خدمات پس از فروش به آنان و رضایتمندی نهایی مشتریان خانواده بزرگ ایران خودرو از برنامه‌ها و اهداف شرکت ایساکو است.

وی ادامه داد: در کنار ارائه خدمات و همچنین افزایش عرضه محصولات جدید گروه صنعتی ایران خودرو، توسعه شبکه و ارتقا رتبه نمایندگی جهت ارائه خدمات بهتر از اهم اهداف شرکت ایساکو مدنظر است.

سلیمانی با اذعان به اینکه جهت حضور موثر در بازار و افزایش رضایت‌مندی مشتریان باید طرح‌های جدید مدنظر قرار گیرد، گفت: مدیریت جدید شرکت باید جهت افزایش رضایت‌مندی مشتریان خدمات ویژه و خاصی را در شبکه گسترده خود تعریف کند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.