مدیرکل امور موزه های کشور به آریا خبر داد: برگزاری بزرگداشت روز جهانی موزه در سعدآباد

خبرگزاری آریا- ابراهیم حجری گفت: مراسم بزرگداشت روز جهانی موزه با حضور جمعی از مسئولین و فعالان این موزه در مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدآباد برگزار می شود.
ابراهیم حجری، مدیر کل امور موزه های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفتگو با خبرنگار میراث فرهنگی آریا با اشاره به بزرگداشت روز جهانی موزه اظهار داشت: به مناسبت هفته میراث فرهنگی در روز سی ام اردیبهشت مراسمی به منظور بزرگداشت روز جهانی موزه در موزه ملت مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می شود.
این مقام مسئول ضمن بیان اینکه در بزرگداشت روز جهانی موزه، حضور کارشناسان، صاحب نظران و موزه داران کشور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: اعضای شورای بین المللی موزه ها (ایکوم)؛ مسعود علویا صدر، معاون میراث فرهنگی کشور و تمامی خانواده موزه های کشور از شرکت کنندگان در این بزرگداشت هستند و امیدواریم سید حسن موسوی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در این مراسم حضور داشته باشند.
حجری تاکید کرد: یکی از میهمانان مراسم بزرگداشت محمدرضا اصلانی، از کارگردانان فعال در حوزه میراث فرهنگی است و علت انتخاب این شخص، فعالیت های ویژه کارگردان مذکور در حوزه میراث فرهنگی است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.