مدیرعامل بیمه پارسیان:مشکل حل می گردد

۳۰م دیماه ،

بینا-  مدیرعامل بیمه پارسیان با اشاره به توقف صدور بیمه شخص ثالث به دستور بیمه مرکزی گفت: امیدواریم هر چه زودتر با مذاکرات و مکاتبات صورت گرفته، مشکل به وجود آمده حل شود.
به گزارش بینا، هادی اویار حسین در مورد منع  بیمه پارسیان از صدور بیمه شخص ثالث به فارس گفت : موضوع توقف فعالیت بیمه پارسیان در رشته شخص ثالث که از سوی بیمه مرکزی مطرح شده است، هیچ خللی به منافع بیمه گذاران، سهامداران و نمایندگان شرکت وارد نخواهد کرد.
مدیر عامل شرکت بیمه پارسیان ادامه داد: تلاش هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت برای رفع این مشکل آغاز شده و در این راستا صبح امروز جلسه ای در بیمه مرکزی برگزار شد تا این موضوع به سرعت حل شود.
وی گفت: مشکل به وجود آمده را نمی توان تخلف نامید و در واقع عدم وصول حق بیمه بوده است.
مدیر عامل بیمه پارسیان همچنین اشاره کرد موضوع، عدم تطبیق در نحوه سرمایه گذاری شرکت با آیین نامه سرمایه‌‌گذاری مصوب شورایعالی بیمه بوده که ممکن است در مورد شرکت‌های دیگر بیمه ای نیز وجود داشته باشد.
اویار حسین افزود: موضوع توقف تنها در مورد صدور بیمه‌نامه شخص ثالث است و صدور الحاقیه یا المثنی در این رشته و همچنین سایر رشته ها بلامانع خواهد بود.
وی با بیان اینکه افزایش ذخایر فنی و سرمایه گذاری های شرکت افزایش خوبی در سال جاری داشته،‌ افزود: سود هر سهم (EPS) شرکت برای ۹ ماهه امسال محقق شده و دراین زمینه مشکلی وجود ندارد.
اویار حسین گفت: با توجه به اینکه این توقف به تشخیص بیمه مرکزی اعمال شده است، امیدواریم هر چه زودتر با مذاکرات و مکاتبات صورت گرفته، مشکل به وجود آمده حل شود.
وی خاطرنشان کرد: بیمه‌نامه‌های شخص ثالث صادره از سوی بیمه پارسیان تا پایان مهلت بیمه نامه و همچنین جذب پرتفو در سایر رشته های بیمه ای ادامه دارد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ارمیا:

    اگر قرار بود حل شه توی این ۱۷ روز حلش می کردید استاد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.