مدیرعامل سایپادیزل اعلام کرد؛ ثبات بازار خودروهای تجاری با ارز تک نرخی

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

مدیرعامل سایپادیزل اعلام کرد؛ ثبات بازار خودروهای تجاری با ارز تک نرخی

مدیرعامل سایپادیزل اعلام کرد؛
ثبات بازار خودروهای تجاری با ارز تک نرخی

ممتازنیوز: مدیرعامل شرکت سایپادیزل در همایش سراسری نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش این شرکت، از ثبات بازار خودروهای تجاری در آینده ای نزدیک با تک نرخی شدن قیمت ارز خبرداد.

به گزارش «پرشین خودرو»، علی اصغر یقینی ضمن اعلام خبر فوق، افزود: صنعت خودروسازی کشور در سال ۹۱ با مشکلات عدیده داخلی و خارجی دست و پنجه نرم کرد، ولی امیدواریم با عبور از این دوران، این صنعت به روزهای خوب و امیدوار کننده خود بازگردد.
وی با اشاره به نقش کلیدی نمایندگان فروش سراسر کشور در اجرای سیاستهای بازاریابی و فروش شرکت سایپادیزل، خاطر نشان کرد: بی تردید، نمایندگان شرکت، نقشی بی بدیل در ارتقاء برند و افزایش سهم بازار در استان متبوع خود دارند و با بازاریابی علمی و مدرن، می توانند میزان فروش محصولات تجاری را به تناسب افزایش دهند .
مدیرعامل شرکت سایپادیزل، همچنین، پهناور بودن کشور، نداشتن آبراه های داخلی، پائین بودن طرفیت حمل و نقل ریلی و نیز بالا بودن عمر ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور را از جمله فرصتهای مهم برای افزایش میزان فروش محصولات تجاری دانست.
گفتنی است، در پایان این مراسم که با حضور بیش از ۱۳۰نفر از نمایندگان شرکت سایپادیزل در سراسر کشور برگزار گردید، از نمایندگان برتر در حوزه های فروش، خدمات پس از فروش و نیز فروش قطعه، تقدیر و قدردانی شد.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.