مدیرعامل مس سرچشمه در آرزوی سقوط مس کرمان!

خط و نشان برای تیم همشهری؛

مدیرعامل مس سرچشمه در آرزوی سقوط مس کرمان!

 

دوشنبه ۴ اردیبهشت ساعت ۱۵:۱۹

به گزارش «جوان آنلاین» این اظهارات مدیرعامل مس سرچشمه در شرایطی بیان شده که طی روزهای اخیر شایعه ای در کرمان پخش شده بود که سرچشمه ای ها ، با تمام قوا به دنبال سقوط مس کرمان بوده و تمام تلاش خود را برای شکست مس کرمان متمرکز کرده اند و اکنون اظهارات حسین منصوری بر تمامی این شایعات صحه می گذارد.

مدیرعامل مس سرچشمه در شرایطی به خط و نشان کشیدن علیه باشگاه مس کرمان و تلاش برای سقوط این تیم مشغول شده که حضور تیم مس سرچشمه در لیگ برتر پیگیری مدیریت ارشد باشگاه مس کرمان و به ویژه تلاشهای رییس هیئت مدیره و قائم مقام باشگاه مس کرمان بوده است .

این موضوع در حالی است که پیش از این قرار بود با پیگیری برخی مقامات ، امتیاز لیگ برتری مس سرچشمه با مبلغ هشت میلیارد تومان به باشگاه پاس همدان واگذار شود ، که مدیران ارشد باشگاه مس کرمان از طریق مذاکره با مقامات ارشد کشور از جمله رییس جمهور، رییس وقت سازمان تربیت بدنی و وزیر صنایع و معادن ، معامله فروش امتیاز مس سرچشمه به پاس همدان را ابطال نمودند و اجازه ندادند که مس سرچشمه از رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران حذف شود.

یک منبع آگاه در کرمان با اشاره به این موضوع می گوید که «مدیران ارشد مس کرمان اعتقاد داشتند که تجربه حضور در رقابتهای لیگ برتر آنچنان مس سرچشمه را آبدیده خواهد کرد که ارزش آن با پولهایی که پاس همدان می پردازد قابل معامله نیست . مدیرعامل مس سرچشمه و دست اندرکاران این باشگاه به خوبی می دانند که در هفته های پایاتی رقابتهای لیگ دسته اول کشور که مس سرچشمه برای حضور در رقابتهای لیگ برتر آماده می شد چه کسانی مس سرچشمه را همراهی می کردند و چه کسانی توقف مس سرچشمه پشت دیوارهای لیگ دسته اول را آرزو می کردند؟ »

جوان آنلاین – آخرین عناوین ورزشی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.