مدیرعامل و اعضاء تازه هیئت مدیره رایان سایپا معرفی شدند

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

طی احکامی از سوی مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا مدیرعامل و دو عضو تازه هیئت مدیره شرکت رایان سایپا معرفی شدند

خبراقتصادی: به گزارش اطلاع رسانی سایپا مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مهندس داود کاغذ گران را جایگزین محسن ملکی آدرانی مدیرعامل شرکت رایان سایپا کرد.

همچنین مهندس مجید زارعی بعنوان عضو موظف جایگزین غلامرضا دفتری و مهندس حسن عموزاده بعنوان عضو غیرموظف جایگزین دکتر حسن امیری هنزکی در هیئت مدیره این شرکت شدند.

در این مراسم که با حضور دکتر داوود تازه بناب عضو هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا برگزار شد از زحمات آقایان ملکی آدرانی، دکتر امیری و مهندس دفتری قدردانی و تشکر شد.

دکتر تازه بناب در حاشیه این مراسم گفت: از طرف هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا از عزیزانی که طی مدت قبل زحمات بسیاری را برای مجموعه رایان سایپا کشیده اند تشکر می کنم و از خداوند منان آرزوی توفیق روزافزون این عزیزان را دارم.

وی افزود: با تلاش مضاعف و توکل بر خدا و اندکی صبوری می توان بر تمام مشکلات فائق آمد و در این راه باید با برنامه ریزی و روشهای تازه برای نیل به این هدف اهتمام ورزیم.

داوود تازه بناب ضمن تاکید بر توسعه و تغییر موثر در فضای کسب و کار در صنعت خودرو افزود: در حوزه لیزینگ و بیمه نیز روش های فروش باید با تغییرات همراه شود و روشهایی که با وضعیت فعلی اقتصادی و انتظارات مشتریان مطابق است در دستور کار قرار گیرد .


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.