مدیرعامل و قائم مقام ایران خودرودیزل منصوب شدند

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 مدیرعامل و قائم مقام ایران خودرودیزل منصوب شدند

مدیرعامل و قائم مقام ایران خودرودیزل منصوب شدند

ممتازنیوز: در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، «مهدی یونسیان» به عنوان مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل منصوب شد.

به گزارش ممتازنیوز، در حکم “هاشم یکه زارع” آمده است: رعایت سیاست های اجرایی و ضوابط ابلاغی شرکت ایران خودرو در تصمیماتی که در قالب هیات مدیره و مدیرعامل شرکت یادشده اتخاذ خواهید کرد، الزامی بوده و امید است به عنوان امین گروه صنعتی ایران خودرو ضمن رعایت قوانین و مقرارت جاری کشور و استفاده از اختیارات حاصله از اساس‌نامه شرکت همراه سایر اعضای هیات مدیره با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص درانجام صحیح مسوولیت های محوله موفق ودر پیشبرد اهداف در آن واحد نهایت کوشش و جدیت را به عمل آورید.
براساس این گزارش، یونسیان هم‌زمان به عنوان عضوموظف هیات مدیره ایران خودرو دیزل فعالیت می کند. وی درطول مدیریت مهندس یکه زارع درایران خودرو دیزل به عنوان قائم مقام وی فعالیت داشت.
در این گزارش آمده است، یونسیان دارای مدرک لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت است و درسوابق وی، سرپرست و عضو هیات مدیره ایران خودرو دیزل، معاون تولید و کیفیت شرکت پارس خودرو، عضو هیات مدیره و معاون اجرایی شرکت ایران کاوه، مدیر تولید شرکت نورد و پروفیل پارس به چشم می خورد.
همچنین در حکم دیگری، غلامرضا رزازی به عضویت موظف هیات مدیره ایران خودرو دیزل درآمد. وی پیش از این مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت واگن پارس، مدیرعامل شرکت صنایع ریلی ایران خودرو، مدیرعامل شرکت نورد و تولید قطعات فولادی، عضو غیر موظف هیات مدیره شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو بوده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.