مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:حل مشکل ازدواج،نیازمند شناخت مشکلات روز جوانان است

۱۳م آذر ،

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، گفت: حل مشکل ازدواج نیازمند شناخت مشکلات روز جوانان است.

به گزارش سرویس «جوانان» ایسنا، محمود شمسی پور با تاکید بر ضرورت نیازسنجی در حوزه ازدواج جوانان، افزود: ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری با حضور مدیران و مسئول استان برگزار و مسئولین کمیته‌های ازدواج، هویت، مسکن و اشتغال به ارائه راهکارهای خود پرداختند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز تشکیل چهار کارگروه بررسی مشکلات جوانان در استان را گام اول ستاد در ساماندهی دستگاه‌های مرتبط با جوانان عنوان کرد که می تواند با حمایت ادارات متولی به صورت تخصصی در حوزه‌های ازدواج، اشتغال، هویت و مسکن اقدام کند.

شمسی پور مشکل اصلی جوانان را تفاوت دیدگاه مدیران و جوانان دانست و گفت: باید باور کنیم که نیازهای امروز جوانان بسیار بالاتر و متفاوت تر از دیدگاه مدیران است و همه باید با نیازسنجی مناسب به شناخت این مشکلات بپردازیم.

وی با اشاره به ازدواج جوانان، افزود: امروز مشکلات ازدواج را با مدیریت و برنامه سال‌های قبل نمی توان حل کرد، باید با ورود به حوزه جوانان و استفاده از کارشناسان متخصص نیاز امروز جوانان را بررسی کنیم و نسبت به تنظیم سند جامع ازدواج جوانان استان اقدام کنیم.

به گزارش ایسنا، در ادامه این جلسه ۱۷ پیشنهاد کمیته‌های ستاد ساماندهی مورد ارزیابی قرار گرفت و مصوب شد در جلسه آینده ستاد پیشنهادات بصورت طرح اجرایی بررسی و به معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز ارسال گردد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.