مدیریت بها و بودجه به حل معضلات مالی دانشگاه‌ها منجر می‌شود

۲۷ آبان ،

ششمین نشست کارگروه تحول اداری و بهره‌وری منطقه سه دانشگاه‌های کشور با حضور معاونین اداری مالی دانشگاه‌های کشور و اعضاء کارگروه در دانشگاه تفرش برگزار شد.

به گزارش تفسیری سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مرکزی، دکتر احمدرضا سوهان‌کار اصفهانی رییس کارگروه تحول اداری و بهره‌وری منطقه سه دانشگاه‌های کشور در این نشست، گفت: هم‌اندیشی اعضا و رسیدن به نقاط مثبت در زمینه مشکلات موجود در دانشگاه‌ها در حوزه بهره‌وری هدف اصلی از برگزاری این نشست است.

وی افزود: صرفه جویی در بودجه دانشگاه را می‌توان ضمن حفظ کیفیت آموزش و پژوهش در سایه مدیریت بهینه بودجه و بها‌ها عملی کرد.

دکتر احمد عبدالهی معاون اداری و مالی دانشگاه تفرش نیز در این نشست گفت: مدیریت بها و بودجه یکی از عوامل تأثیرگذار در زمینه جبران بخشی از معضلات مالی در دانشگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه با مشکلات عدیده‌ای در زمینه بودجه روبرو است، افزود: در سال قبل با تلاش و پیگیری‌های بعمل آمده بودجه دانشگاه از افزایش چشمگیری برخوردار شد، این در حالی است که در سال جاری تاکنون رقم بودجه دانشگاه ابلاغ نشده است.

گفتنی است، ارائه گزارش تفسیریات در زمینه بهره‌وری و تحول اداری توسط اعضاء کارگروه بهره‌وری و تحول اداری دانشگاه‌های اراک، اصفهان، صنعتی اصفهان، تفرش، قم، حضرت معصومه قم، کاشان و هنر اصفهان از دیگر برنامه‌های جنبی ششمین نشست کارگروه تحول اداری و بهره وری منطقه ۳ دانشگاه‌های کشور بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.