مدیر شبکه دو از «یک تکه زمین» بازدید کرد

مدیر شبکه دو سیما یکشنبه ۲۳ مهرماه از پشت صحنه سریال کرم پور دیدن کرد.

مدیر شبکه دو سیما به همراه جمعی از مدیران این شبکه یکشنبه ۲۳ مهر ماه در پشت صحنه‌ی سریال «یک تکه زمین» حاضر شد تا از روند ساخت این سریال بازدید کند.

به گزارش هنرآنلاین: علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو سیما عصر امروز در لوکیشن محل تصویربرداری سریال مهدی کرم‌پور واقع در محله پیچ شمیران حاضر شد تا از نزدیک در جریان روند ساخت سریال محرمی شبکه دو سیما قرار گیرد.

در این بازدید علی بخشی زاده در گفتگو با کرم پور، اسلامی،‌ داریوش ارجمند، رویا تیموریان و کوروش تهامی از نزدیک در جریان روند پیشرفت و مراحل ساخت این مجموعه تلویزیونی قرار گرفت.

صحنه‌های سریال «یک تکه زمین» در لوکیشن خانه‌ی حاج حیدر ضبط شد و در این سکانس‌ها بازیگرانی چون داریوش ارجمند، رویا تیموریان، کورش تهامی و حدیث میرامینی بازی داشتند.

 سریال «یک تکه زمین» به تهیه‌کنندگی محمد علی اسلامی، کارگردانی مهدی کرم‌پور و نویسندگی علی اکبر محلوجیان برای ماه محرم امسال شبکه دو سیما در حال تصویربرداری است.

کل لوکیشن در شهر تهران تصویربرداری می‌شود و فقط بخش‌های کوچکی در روستاهای اطراف کردان کرج گرفته می‌شود.

این سریال برای دهه‌ی دوم ماه محرم یعنی بعد از عاشورا در نظر گرفته شده است که به روی آنتن خواهد رفت.

داستان سریال درباره‌ی حاج حیدر از آن نانواهای قدیمی تهران است که هنوز نان سنگکش را توی ترازو می‌کشد و بعد به دست مردم می‌دهد. مورد احترام است و همه از او و خانواده اش به نیکی نام می‌برند. در دهی نزدیک تهران که زادگاهش است تکه زمینی دارد و روستایی‌ها ساز و کار فروش محصول خود را به او و خانواده‌اش سپرده اند. نظم این چرخه از روزی عوض می‌شود که حاج حیدر نانوایی را به دلیل تخلف تعطیل می کند.


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.