مدیر عامل سایپا: تابع قیمت‌گذاری وزارت صنعت هستیم

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

مدیر عامل سایپا: تابع قیمت‌گذاری وزارت صنعت هستیم

مدیر عامل سایپا:
تابع قیمت‌گذاری وزارت صنعت هستیم

پرشین خودرو: مدیر عامل سایپا گفت: در زمینه‌ی قیمت‌گذاری خودرو تابع سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و دستورالعمل‌های ابلاغی مربوطه هستیم.

به گزارش ممتازنیوز، سعید مدنی در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید لوله‌های آلومینیومی رادیاتور خودرو به روش HF در رابطه با اظهارات وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر عدم افزایش قیمت خودرو اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که از طریق کاهش هزینه‌ها و افزایش تولید قیمت تمام‌شده تولید محصولات را کاهش دهیم.
وی با بیان این‌که تعیین قیمت خودرو براساس سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت است، تصریح کرد: تاکنون درخواستی برای افزایش قیمت محصولات نداشته‌ایم.
به گزارش ایسنا، مدیر عامل سایپا در رابطه با تاثیرات اجرای مرحله‌ی دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها بر قیمت‌ خودروهای داخلی اظهار کرد: متولی تمام این موارد وزارت صنعت، معدن و تجارت است و در این زمینه نیز قیمت‌ها با نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین خواهد شد.
مدنی ادامه داد: قیمت خودروهایی که با استاندارد یورو چهار تولید می‌شوند در گذشته توسط شورای رقابت و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان محاسبه و در قیمت‌های فعلی لحاظ شده است.
مدیر عامل سایپا با بیان این‌که افزایش ساخت داخل قطعات باعث کاهش قیمت تمام شده تولید خودروها می‌شود، تصریح کرد: در گذشته یکی از قطعات حساس تولید رادیاتور خودرو از خارج وارد می‌شد که هم‌اکنون با راه‌اندازی خط جدید در این زمینه بی‌نیاز شده‌ایم.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.