مذاکره با دو تیم عربی در دستور کار نکونام

جواد نکونام، هافبک تیم استقلال که گفته می شود با این تیم قرار داد داخلی به امضا رسانده برای حضور در تیم استقلال با شرایط خاصی روبه روست این بازیکن قرار است عازم امارت شود.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، جواد نکونام با شرایط خاصی روبه روست، این بازیکن هنوز نتوانسته پول نقد از آبی ها دریافت کند و این اتفاق شرایط را تغییر داده است این بازیکن با وضعیت خاصی در این تیم روبه رو است زیرا قرار است با چند تیم اماراتی وارد مذاکره شود.

گفتنی است، نکونام از دو تیم اماراتی پیشنهاد دریافت کرده و اعلام شده است که امشب راهی دبی می شود تا مذاکرات لازم را انجام دهد.

این بازیکن که عنوان می شد با استقلال قرار داد داخلی امضا کرده برای مذاکره با دو تیم عربی اقدام کرده است زیرا شرایط در حال حاضر به اندازه ای که نکونام تصور می کرد مهیا نیست و به همین دلیل وی برای مذاکره راهی امارات می شود.

هافبک آبی ها شماره ۶ را در انتظار خود می بیند، زیرا این شماره در جشن پیراهن آبی ها بدون صاحب ماند و آبی ها اعلام کردند که همچنان منتظر این بازیکن هستند.

شایان ذکر است، این بازیکن اگر در استقلال به فوتبال خود ادامه دهد هم شماره ۶ را دریافت می کند و هم کاپیتان استقلال است./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.