مذاکرات افزایش قیمت مسکن مهر به تأخیر افتاد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

رئیس کانون سراسری انبوه سازان گفت: مذاکرات انبوه سازان و مسئولان وزارت راه و شهرسازی که قرار بود در روز چهارشنبه برگزار شود به تاخیر افتاد.

ایرج رهبر در گفتگو با خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، با بیان اینکه مذاکرات برای افزایش قیمت مسکن مهر در روز  چهارشنبه به تأخیر افتاد گفت: قرار شده بود جلسه ای با مسئولان وزارت راه و شهرسازی در روز چهارشنبه برگزار شود ولی به دلیل جلسه مسئولان به تاخیر افتاد.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم در این هفته جلسه با حضور مسئولان و کارشناسان برگزار شود.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان با بیان اینکه مذاکرات در خصوص افزایش قیمت مسکن باید طی چند  جلسه کارشناسی شده انجام گیرد گفت: افزایش قیمت مسکن مهر نیازمند کار کارشناسی در چند جلسه تحقیق و تفحص است.

رهبر در ادامه تصریح نمود: همهی پیمانکاران برای تکمیل پروژه ها متعهد شده اند و اگر پروژه ای نیمه کاره بماند به ضرر خود پیمانکاران است.

وی با بیان اینکه با گذشت وقت قیمت مصالح ساختمانی افزایش می یابد افزود: در صورت تعطیلی پروژه های مسکن مهر توسط پیمانکاران جریمه و به زیان خود آنها است.

رهبر در ادامه اظهار داشت: امیدواریم مذاکرات برای افزایش قیمت مسکن مهر به دلیل افزایش بی رویه مصالح ساختمانی نتیجه بخش باشد.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان با اشاره به اینکه مرکز آمار افزایش قیمت مصالح ساختمانی را در یک ماه قبل رشد ۳ تا ۱۰۳ درصدی اعلام نموده بود افزود: افزایش دستمزد کارگران، قیمت ماشین آلات و قیمت حامل های انرژی نقش موثری در جدی شدن مذاکرات داشت.

وی در پایان خاطرنشان نمود: امیدواریم این هفته جلسه با مسئولان در خصوص افزایش قیمت مسکن مهر برگزار و به نتیجه مشخصی برسد./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.