مذاکره نماینده رویانیان با وینگادا

۲۷م اسفند ،

 به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی مذاکرات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با نلو وینگادا و پرداخت ۱۳۰ هزار دلار از مطالبات وی، امیر مشیری سرپرست روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس بامداد امروز به منظور مذاکرات نهایی برای پرداخت مابقی مطالبات وینگادا و دستیارش و همچنین جلوگیری از به جریان افتادن پرونده شکایت سرمربی اسبق پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا، راهی اروپا شد.

نماینده مدیر عامل باشگاه پرسپولیس هفته آینده در پرتغال و در بازگشت وینگادا از چین به کشورش، با وی ملاقات و مذاکره خواهد کرد.

همچنین پیرو مذاکرات قبلی به منظور برقراری ارتباط مستمر و همکاری‌های دو جانبه، مذاکراتی با یک باشگاه پرتغالی در این سفر انجام خواهد شد. این تیم پرتغالی پیش از این موافقت خود را برای سفر به تهران و برگزاری یک دیدار دوستانه اعلام کرده بود که به سبب برگزاری اردوی تیم ملی و عدم موافقت ژوزه، برگزاری چنین دیداری منتفی شد.

همچنین در این سفر قرار است به منظور گسترش فعالیت‌های باشگاه پرسپولیس در زمینه دایر کردن نمایندگی‌های باشگاه پرسپولیس در خارج از کشور، مذاکراتی نیز در سوئد و دانمارک انجام شود. همچنین احتمال دارد نماینده باشگاه پرسپولیس در پرتغال مذاکراتی با مانوئل ژوزه سرمربی اسبق پرسپولیس داشته باشد.

باشگاه پرسپولیس در پی خسارت‌های وارده از مانوئل ژوزه به فیفا شکایت کرده است اما این مربی پرتغالی شکایتی به فیفا نداشته است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.