مذاکره وزرای ارتباطات فنلاند و هند درمورد مشکلات شرکت های فنلاندی در هند

۲۹م دیماه ،

 

کریستا کیورو، وزیر مسکن و ارتباطات فنلاند در ملاقات با کاپیل سیبال وزیر ارتباطات هند که با حضور نمایندگان شرکت های فنلاندی برگزار شد، دربارهٔ موضوعاتی همچون راه حل های شبکه های آینده و جدول زمانبندی معرفی آنها، بکارگیری باندهای فرکانس تازه و موارد مرتبط با سرمایه گذاری های خارجی در هند به بحث و گفت و گو پرداختند.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، وزیر فنلاندی در این ملاقات مشکلاتی که شرکت های فنلاندی در هند با آنها مواجه شده اند را نیز مطرح کرد.
موضوع خاص مطرح شده استعلام مالیاتی انجام شده در مورد نوکیا بود. کیورو با تاکید بر اینکه نوکیا شرکتی معتبری است که خواستار همکاری با مراجع محلی هند است، از وزیر ارتباطات هند خواست تا با ارسال پیامی به وزارت اقتصاد هند خواستار حل فوری مسئله شود.
غیر از مسائل مرتبط با نوکیا در این نشست مشکلات شرکت های فنلاندی دیگر فعال در هند نیز مورد بحث قرار گرفت.
کیورو در این رابطه اظهار داشت: روابط فنلاند و هند به اندازه ای خوب است که می توانند مشکلات خود را در فضایی با حسن نیت و آزاد مورد بحث قرار دهند.
او افزود: در هند، شرکت های فنلاندی به سبب مسوولیت پذیری در برابر فعالیت هایشان شناخته شده می باشند و من اطمینان دارم که راه حل مسائلی که اکنون درمورد آنها بحث می گردد، پیدا خواهد شد.
وی افزود: سیبال وعده داده است که وی و دیگر مراجع هندی تمام تلاش خود را برای حل این مسئله انجام خواهند داد.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.