مراسم تودیع و معارفه در شبکه ۳

جام جم آنلاین: در مراسمی با حضور معاون رئیس سازمان صدا و سیما، مدیر جدید شبکه سه سیما معرفی شد.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، در این آیین که مدیران شبکه های سیما نیز حضور داشتند مجید زین العابدین به عنوان مدیر جدید شبکه سه سیما معرفی و از تلاش های علی اصغر پور محمدی مدیر سابق این شبکه قدردانی شد.

بر اساس حکم دیگر دکتر علی دارابی، پور محمدی نیز به عنوان مشاور عالی معاون سیما برگزیده شد.

معاون رئیس سازمان صدا وسیما در امور سیما نیز در این آیین تودیع و معارفه، از خدمات موثر پورمحمدی در شبکه سیما تقدیر و ادامه خدمت وی را در معاونت سیما، ” از سنگری به سنگر دیگر” توصیف کرد.

دکتر دارابی گفت: سیما از کمک های موثر مدیر سابق شبکه سه در مجموعه معاونت بهره خواهد برد.

معاون سیما، زین العابدین را نیز مدیر جوان و با انگیزه توصیف و ابراز امیدواری کرد؛ مدیر جدید شبکه سه، با همراهی همه مدیران حوزه سیما آثار ارزنده ارائه کند و بر افتخارات شبکه بیفزاید و شبکه سه سیما را جذاب تر و دیدنی تر نماید.

مدیر سابق شبکه سه سیما در این آیین با سپاس از حسن نظر و اعتماد رئیس رسانه ملی و معاون وی در امور سیما و همراهی های مدیران شبکه های سیما، در دوران تصدی مدیریت شبکه سه سیما، از تلاش های صادقانه و همراهی های مجدانه مدیران و همکارانش در شبکه سه سیما، قدردانی کرد و از معاون سیما و مسئولان مربوط خواست همچون گذشته از مدیران و دست اندرکاران شبکه سه وتولیدات تلویزیونی آنها حمایت کنند تا این شبکه به سوی آینده بهتر پیش رود.

وی یادآور شد که سیاست شبکه سه تا کنون همراهی با مخاطب و جلب توجه او به شبکه بوده است.

مدیر جدید شبکه سه سیما نیز گفت: با کمک و راهنمایی های معاون سیما و مدیران ارشد این معاونت و تلاش مدیران و برنامه سازان شبکه سه، این شبکه جذاب، دیدنی و پرمخاطب تر خواهد شد.

مجید زین العابدین قبل از این قائم مقامی شبکه سه سیما را بر عهده داشته و نیز مسئولیت های متعددی از جمله مدیریت طرح و برنامه شبکه سه، سرپرستی گروه معارف این شبکه، سرپرست گروه اجتماعی شبکه خبر و دبیری شورای راهبردی شبکه سه سیما را در کارنامه رسانه‌ای خود دارد. وی تحصیلکرده مقطع کارشناسی ارشد علوم سیاسی است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
بانشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.