مراسم گرامیداشت شهدای قیام ۱۷ شهریور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن یادآوری قیام عظیم یوم‌الله ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ و کشتار ناجوانمردانه و بی‌رحمانه مردم انقلابی و بی‌دفاع ایران به دست رژیم سفاک و خودکامه ستمشاهی اعلام کرد مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد قیام خونین یوم‌الله ۱۷ شهریور؛ در روز پنجشنبه ۱۶ شهریور برگزار می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه مراسم غبارروبی، عطر افشانی و گل‌افشانی مزار شهدای ۱۷ شهریور در بهشت زهرای تهران عصر پنجشنبه ۱۶/۶/۹۱ از ساعت ۱۶ الی ۱۸ همراه با قرائت قرآن کریم و طنین نوای زیارت عاشورا با حضور مردم قدرشناس و شهیدپرور ایران اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان برگزار می‌شود.

 

همچنین به مناسب سالگرد این قیام مراسم دیگری در رثای شهیدان والامقام قیام ۱۷ شهریور در روز پنجشنبه در مهدیه تهران بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود و مراسمی نیز بعد از نماز صبح جمعه ۱۷/۶/۹۱ با حضور خانواده معزز شهیدان و مردم شریف تهران برپا خواهد شد.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان اطلاعیه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان قیام جمعه سیاه، از امت شهیدپرور و مردم شریف تهران می‌خواهد تا در سی و چهارمین سالگرد شهادت آنان با حضور معنوی خود در مراسم‌های بزرگداشت یادشده، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آنان بر مسیر صحیح و نورانی آنان مهر تاییدی مجدد زنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.