مراکز خریدوفروش خودروهوشمند می گردد

فروردین ۱۴۰۳

مراکز خریدوفروش خودروهوشمند می گردد

ممتازنیوز: مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران گفت: راه‌اندازی مراکز خریدوفروش مجازی خودرو در تهران به صورت پایلوت آغاز شده است.

رضا قدیمی، با بیان این مطلب و با اشاره به توسعه مراکز خریدوفروش خودرو در تهران گفت: بسیاری از این مراکز را هوشمندسازی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه، در بعضی از مراکز مزاحمت‌هایی برای مردم ایجاد شده بود گفت: یکی از این مراکز حکیمیه بود که آن را تعطیل کرده و دیگری آیت‌الله سعیدی بود که محدود کرده‌ایم.
مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران با بیان اینکه، در مرکز خریدوفروش خودرو در آیت‌الله سعیدی روزانه تعداد بسیاری خودرو برای فروش به آنجا آورده می‌شد گفت: در حال حاضر آنجا را تخصصی کرده و فقط خودرو پراید در آنجا خریدوفروش می‌شود.
قدیمی به فارس گفت: نظارت می‌کنیم تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.
وی با اشاره به احداث مراکز تازه خریدوفروش خودرو در تهران گفت: ظرفیت مراکز ۵ برابر شده است.
قدیمی با اشاره به مرکز خریدوفروش خودرو در چیتگر گفت: این مرکز ۱۷ هکتار است و اقبال عمومی مردم از آن بسیار بسیار است و روزانه ۷ تا ۸ هزار خودرو در آنجا رفت‌وآمد می‌کنند.
مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران گفت: در پی این بودیم که احداث این مراکز برای شهروندان مشکل ایجاد نکند.
قدیمی تصریح کرد: مکانیزه کردن و راه‌اندازی مراکز خریدوفروش مجازی خودرو در تهران به صورت پایلوت آغاز شده است.
وی با بیان اینکه، مراکز خریدوفروش خودرو را مکانیزه کرده‌ایم گفت: از قبض ورودی تا تمامی خدماتی که در داخل مراکز داده می‌شود به صورت مکانیزه خواهد بود تا با این کار تسهیل در خدمت‌رسانی صورت گیرد.
مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران با تأکید بر این موضوع که کاغذ را از مراکز خریدوفروش حذف خواهیم کرد گفت: با مکانیزه شدن مراکز خریدوفروش یک بانک اطلاعاتی از مشخصات خودروها ایجاد شده و در هر جای کشور که سرچ کنید می‌توانید از اطلاعات خودرو آگاهی پیدا کنید.
وی با بیان اینکه، از طریق مجازی شهروندان می‌توانند خودرو خریدوفروش کنند گفت: کارشناس نیز به در منزل آنها مراجعه کرده و موضوعات فنی آن را بررسی می کنند.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.