مربیان ایرانی پاسخگوی نیاز ما نیستند/ شرایط چندان مساعد نیست

۰۸م آذر ،

قایقران تیم ملی گفت: مربیان ایرانی پاسخگوی نیازهای ما نیستند به همین دلیل به یک مربی خارجی نیاز داریم.

محسن شادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: قرار است مرحله جدیدی از تمرینات آماده سازی تیم ملی از هفته آینده آغاز شود و متاسفانه با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

وی گفت: پیش از این هدایت تیم ملی بر عهده گانیو شخرت ازبک بود که به دلایلی فدراسیون با وی قطع همکاری کرد و سپس از وی افشین فرزام به عنوان مربی جدید تیم ملی انتخاب شد.

قایقران تیم ملی گفت: فرزام مربی خوبی است اما من نمی‌خواهم که در این سطح بمانم و برای حرکت به سمت جلو نیاز به مربی سطح بالاتری داریم که متاسفانه در بین مربیان داخلی فردی را نداریم به همین دلیل تیم ملی نیاز به یک مربی سطح بالای خارجی دارد.

شادی افزود: البته بنده چندین بار از فدراسیون درخواست کردم تا آنها یک مربی خارجی سطح بالا را به خدمت بگیرند اما تا کنون هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: همچنین در بخش سخت افزاری نیز با مشکلات زیادی مواجه هستیم و نبود پست برای انجام تمرینات یکی از جدی‌ترین معضلات در تیم ملی است.

قایقران تیم ملی خاطر نشان کرد: البته طی سال‌های قبل با هدف تمرین درپیست راهی اردوهای برون مرزی می‌شدیم اما در حال حاضر به دلیل افزایش نرخ ارز و مشکلات مالی بعید می‌دانم فدراسیون بتواند تیم ملی را به اردوی برون مرزی اعزام کند.

وی در پایان در خصوص مشکلات مالی گفت: پس از صحبت با فدراسیون این مشکل برطرف شد و خوشبختانه مشکلی در این خصوص وجود ندارد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.