مربی اسپانیایی این هفته وارد تهران می شود

عباس ترابیان روز شنبه افزود:بااین مربی در دو مرحله مذاکراتی داشتم و ریزقرارداد را مطرح و انتظارات کمیته فوتسال را از وی اعلام کردم.

به گزارش ایرنا ،وی با بیان اینکه تمامی خواسته‌های کمیته فوتسال و شرح وظایفش درمیان گذاشته شده است، گفت: من به این مربی اعلام کردم که علاقمندیم از نقطه نظرات فنی او نه تنها در تیم ملی بزرگسالان بلکه در کل فوتسال کشور، حتی فوتسال بانوان نیزبهره مند شویم، چراکه درسال ۲۰۲۴علاوه بر تیم امید فوتسال ایران تیم بانوان کشورمان نیز باید در بازی‌های داخل سالن آسیا به میدان برود.

رییس کمیته فوتسال از اعلام نام مربی مدنظر این کمیته خودداری کرد و گفت: قرارداد این مربی یکساله خواهد بود و تنها به مسابقات جام جهانی فوتسال خلاصه نمی‌شود. قطعا پس از سفر این مربی به ایران و مذاکرات نهایی با او قراردادش را امضا خواهیم کرد.

وی درپاسخ به این پرسش که”آیادر زمینه مذاکره بااین مربی نقطه نظرات ” خاویر لوزانو” رییس کمیته فوتسال اسپانیا را نیز جویا شدید؟”، گفت: بله. در این خصوص با لوزانو نیز گفتگو کردم و نظرات مهم ایشان را جویا شدم. لوزانو ضمن تایید کار این مربی و اینکه می‌تواند به فوتسال ایران کمک کند، گفت: ”اگر همه چیز به خوبی پیش برود، ایران می‌تواند جزو چهار تیم برتر جام جهانی باشد”.

ترابیان به نشست سه جانبه خود با این مربی اسپانیایی و سعید توفیقی، مسئول ورزشی سفارت ایران دراسپانیا اشاره کرد و گفت: به دنبال این هستیم که این مربی هرچه زودتر کار خود را آغاز کند و بازی‌های لیگ را زیر نظر بگیرد.

وی همچنین در خصوص اقدامات کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برای پخش مستقیم مسابقات لیگ برتر این رشته ورزشی از سیما گفت: ما در آخرین تصمیمات خود و اینکه نمیدانیم وضعیت پخش مسابقات فوتسال در شبکه سوم سیما چگونه است، با شبکه ورزش مذاکره کردیم. قرار است یکشنبه آینده مذاکرات نهایی را با مسئولان این شبکه داشته باشیم و برنامه‌های پخش مستقیم رقابت‌ها را ارائه کنیم تا مسابقات پخش شود.

رییس کمیته فوتسال درخصوص فصل آتی لیگ برترتصریح کرد:با توجه به انصراف دو تیم فولاد ماهان و فیروزصفه اصفهان از این رقابت ها، عصر امروز و در آخرین مهلت تحویل مدارک تیم‌ها، قرعه کشی جدید مسابقه ها انجام خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.