مربی تنها تیمی که نمی شوم یوونتوس است

۸فروردین ۱۳،

آندرا استراماچونی ۳۷ ساله چندی پیش یکمین سالگرد حضور خود در جوزپه مه آتزا را جشن گرفت.

به گزارش فارس،او در اینترمیلان به نسبت نتیجه های خوبی گرفته ولی سران این تیم و هوادارانش انتظار بیشتری از این مربی جوان دارند.

روز قبل و در حالی که آنتونیو کونته در مصاحبه ای اعلام کرده بود روزی دوست دارد هدایت اینتر را به عهده بگیرد، استراماچونی جوان اظهار کرده که در دنیا هدایت تنها تیمی که به عهده نخواهد گرفت، یوونتوس خواهد بود.

با توجه به دشمنی دیرینه ای که بین هواداران تیم های یووه و اینتر وجود دارد، اظهار نظرهای سرمربی این ۲ تیم جالب توجه بوده اند.

استراماچونی در این مورد گفت: برایم خیلی سخت خواهد بود که بخواهم خودم را روی نیمکت یوونتوس ببینم. هنوز دوران مربی گری من طولانی نشده است و ممکن است طی سال های آینده اینترمیلان را ترک کنم ولی باید بگویم هدایت تنها تیمی که به دست نخواهم گرفت یوونتوس است.

با توجه به اینکه دربی ایتالیا امروز (شنبه) و از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد، استرا بر این باور است که تیمش برای این دیدار آمادگی کامل دارد و می تواند با یوونتوس رقابت پایاپایی داشته باشد:

«تعدادی از کارشناسان معتقدند که ما شانس کمی برای پیروزی برابر بیانکونری داریم ولی باید بگویم همه کار خواهیم کرد تا بتوانیم این شانس کم را بالا ببریم. هیچ چیز مشخص نیست و ممکن است آن طور که ما می خواهیم پیش برود. یوونتوس صدرنشین جدول است ولی می خواهیم این تیم را شکست دهیم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.