مربی تیم ملی: هدفمان ارتقای جایگاه چهارمی بانوان ایرانی در سطح آسیا است

سومین دوره رقابت های هاکی بانوان جام ملت های آسیا؛

سرمربی تیم ملی هاکی بانوان گفت: هدفمان از حضور در سومین دوره رقابت های جام ملت های آسیا، ارتقای جایگاه چهارمی بانوان هاکی باز کشورمان در آسیا است.

طیبه نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: سومین مرحله اردوهای آمادگی تیم ملی بانوان پیش از اعزام به مسابقات جام ملت های آسیا از ۲۸ مرداد سال جاری به مدت یک هفته در کرمان در حال برگزاری است.

وی افزود: قرار است تیم ملی به منظور کسب آمادگی بیشتر برای حضور در این رقابت ها چهار اردوی کاملاً مستقل برگزار کند که سومین مرحله اردوها زیر نظر سیما کمایی به عنوان سرمربی پیگیری می شود.

مربی تیم ملی هاکی بانوان با تأکید بر حضور رقبای قدرتمند در این مسابقات اظهار داشت: سومین دوره رقابت های جام ملت های آسیا در بخش بانوان از ۱۱ تا ۱۶ مهر سال جاری با حضور هفت تیم در تایلند برگزار خواهد شد که تیم ملی کشورمان به مصاف مهمترین رقبای خود از جمله مالزی، تایلند، ازبکستان و قزاقستان می رود.

گفتنی است، تیم ملی هاکی بانوان کشورمان هم اکنون در جایگاه چهارم هاکی بانوان آسیا قرار دارد و گفته می شود ارتقای این جایگاه از اهداف حضور هاکی بازان در مسابقات است./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.