مرتضوی در تامین اجتماعی می ماند

هر چند به نظر می رسید موضوع اصلی این دیدار ماندن مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی باشد اما محمدقیوم دهقانی عضو کمیسیون اجتماعی اعلام کرد که در آن حدی که باید به این موضوع پرداخته نشد: ” البته یکی از نمایندگان از وزیر کار خواست که به صراحت اعلام کند که آیا مرتضوی در تامین اجتماعی ‌می‌ماند و به فعالیت خودادامه می‌دهد یا اینکه از این سازمان رفتنی است‌.و ایشان اعلام کردن که مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی ماندنی خواهد بود.”

دهقانی به ایرنا گفت: به اعتقاد بنده وقتی که مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی مشغول به کار است معنایش این است که خواست وزیر کار و امور اجتماعی مبتنی بر ماندن ایشان در این سازمان است. اگر آقای مرتضوی به دلیل مشکلاتی نباید در سازمان تامین اجتماعی باشند این را باید دستگاه های نظارتی تایید کنند.

پیش از این محمد رضا باهنر، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بود که شیخ الاسلامی در مذاکراتی با نمایندگان گفته بود انتصاب مرتضوی کار من نیست و مربوط به مقامات بالاتر است اما با این وجود استیضاح کنندگان قانع نشدند.

بهنر با اشاره به لغو استیضاح شیخ الاسلامی در روز استیضاح گفت: دلیل آن این بود که مرتضوی به نمایندگان اعلام کرد حتی اگر مقامات بالاتر نپذیرند استعفا می دهد و دیگر سر کار نمی رود. با این شرح حال معتقدم لغو استیضاح بهترین کاری بود که می توانست انجام شود چراکه استیضاح کنندگان تنها با انتصاب مرتضوی مشکل داشتند و کاری با شیخ الاسلام نداشتند.
۴۷۲۳۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.