مرتضوی همچنان در سازمان تامین اجتماعی خواهد بود

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ‘محمدرضا رحیمی’ روز چهارشنبه پس از پایان جلسه هیات دولت در پاسخ به سوالی درباره موضع دولت درباره رای دیوان عدالت اداری، افزود: موضع دولت مشخص است و معاونت حقوقی رییس جمهوری پاسخ خود را در این مورد اعلام کرده است.

وی با بیان این که سازمان تامین اجتماعی موسسه ای عمومی و غیردولتی است، اظهار داشت: گمان می کنم تصمیم دیوان عدالت اداری در این مورد نافذ نباشد.

یکی از خبرنگاران از معاون اول رییس جمهوری سوال کرد که آیا امروز خبر خوشحال کننده ای برای اعلام دارید؟

رحیمی پاسخ داد: خبرها همه خوشحال کننده است، مقاومت ما و دورزدن شدیدترین تحریم ها علیه ملت ایران یکی از این خبرهای خوشحال کننده است.

وی افزود: دشمنان روز به روز به شکست، تعجب و تحیر نزدیک تر می شوند.

معاون اول رییس جمهوری ادامه داد: اگرچه به دلیل اعمال تحریم های شدید زحمت بسیاری بر دوش مسوولان گذاشته شده است اما پیروزی از آن ملت ایران است.

رحیمی با تاکید بر این که دولت در حال تلاش برای سامان دادن بازار است، اظهار داشت: سعی می کنیم اقلام اساسی مورد نیاز مردم به شکل مطلوب تامین شود و در اختیار آنان قرار گیرد.

سوال یکی دیگر از خبرنگاران رونمایی از کتاب معاون اول رییس جمهوری با عنوان ‘دیباچه نام پروردگار’ که امروز با حضور رییس جمهوری در مراسمی برگزار شد.

این خبرنگار از رحیمی سوال کرد: سیاستمداری سخت تر است یا هنر؟

معاون اول رییس جمهوری نیز پاسخ داد: چون هنرمند به دنبال عرضه نمایش جلوه هایی از طبیعت است به طور قطع هنر آسان تر است.

رحیمی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که اجتماع نقیضین ممکن نیست، شما چگونه در عرصه سیاست و هنر حضور دارید، اظهار داشت: بنده به معنای امروزی سیاسی نبوده ام.

وی ادامه داد: اگر گاهی فرصتی پیش بیاید دست به قلم برمی دارم و بسم الله خوش نویسی می کنم که اکنون نیز به تشویق دوستان این نوشتارها تبدیل به یک کتاب شده است.

معاون اول رییس جمهوری ادامه داد: ۱۱۴ بسم الله در ۱۴ طرح خوشنویسی شده است که اساتید هنر ۵۷ مورد آن را انتخاب کردند و امروز نیز منتشر شده است.

رحیمی یادآور شد که از محل فروش این کتاب صرف امور خیریه و کمک به ایتام می شود.

سیام**۹۰۱۲**۹۱۳۲**۱۳۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۶۶۱۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.