مردم اجازه حضور در انتخابات را به سران فتنه نمی‌دهند

۳۰م دیماه ،

آیت‌الله اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: فتنه‌گران با شگردهایی در پی جمع آوری آرا و نظر کسانی می باشند که با آنان همراه بودند اما مردم و نظام دیگر به فتنه گران منصب و اختیاری نمی‌دهند.

“آیت‌الله علی اسلامی” در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با بیان اینکه برخی قانون‌شکنان و فتنه‌گران در پی بازگشت به صحنه سیاسی و ریاستی می باشند، اظهار داشت: فتنه‌گران با شگردهایی در پی جمع آوری آرا و نظر کسانی می باشند که با آنان همراه بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری فتنه‌گران و اشخاصی را که در پی تخفیف جرم آنان می باشند، ورشکستگان سیاسی توصیف کرد که در میان مردم محبوبیتی ندارند و ادامه داد: مردم و نظام دیگر به فتنه‌گران منصب و اختیاری نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: فتنه‌گران با جبهه استکبار در پشت پرده همکاری و به کشور و ارزش‌ها خیانت کردند.

آیت‌الله اسلامی با اشاره به هتک حرمت فتنه‌گران در روز عاشورا به مقدسات، افزود: مردم اجازه حضور به سران فتنه را نمی‌دهند و امیدوارم انتخابات آینده بار دیگر به صحنه‌ای برای موفقیت‌های ملت ایران مبدل شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به طرح کلید واژه “انتخابات آزاد” از سوی برخی گروه‌ها، اظهار داشت: بزرگترین جفا در حق ملت این است که بگوییم طی این سی و چهار سال انتخابات آزاد نبوده است.

وی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نباید به‌ گونه‌ای موضع بگیریم که مقصود و هدف دشمنان تامین شود، تاکید کرد: رسانه‌های غربی که کاری جز انحراف افکار عمومی از حقایق را ندارند، بعد از طرح این مسائل از سوی برخی اشخاص علیه ملت ایران جو سازی می‌کنند.

آیت‌الله اسلامی خاطر نشان کرد: یکی از افتخارات ملت ایران طی دوران انقلاب اسلامی، آزاد بودن انتخابات‌هایش است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.