مردم با اعتماد در انتخابات شرکت کردند و پیروز شدند

۲۹خردادماه،

ناظری در همایش ستاد‌های مردمی رئیس‌جمهور منتخب:

ناظری در همایش ستادهای مردمی رئیس‌جمهور منتخب گفت: سبب حضور من شادی و امیدی است که در چهره مردم گل کرده و این که مردم با اعتماد در انتخابات شرکت کردند و پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی باشگاه خبرنگاران، “شهرام ناظری” در همایش ستاد‌های انتخاباتی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی به ایراد سخنرانی و اجرای برنامه پرداخت.

استاد موسیقی ایران ضمن تبریک این ایام اظهار داشت: جا دارد در این ایام شادی خود را ابراز کنم و به شما سروران خیرمقدم بگویم.

وی در تشریح حضور خود در همایش ستادهای مردمی حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر روحانی عنوان کرد: اینکه بعد از ۳۰ سال در چنین مجلسی شرکت می‌کنم سببش لبخندی است که بر لب‌های مردم ایران نقش بسته است.

ناظری افزود: سبب حضور من شادی و امیدی است که در چهره مردم گل کرده و این که مردم با اعتماد در انتخابات شرکت کردند و پیروز شدند.

این استاد موسیقی تأکید کرد: برای جامعه فرهنگیان و هنرمندان بسیار مهم است که چهره شهرها دارد عوض می‌شود و حس شادی مردم گل کرده و یک امید در حال جوانه زدن است.

وی با اشاره به امید جوانان تصریح کرد: جوانان انتظارات و مطالبات خود را حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر روحانی مطالبه می‌کنند.

ناظری همچنین با اشاره به قشر فرهنگی و هنری جامعه خاطرنشان کرد: قشر هنری از حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر روحانی تقاضا دارند به بخش فرهنگ و هنر توجه جدی داشته باشند، چرا که این قشر استحقاق آن را دارند که مورد توجه قرار بگیرند و این در حالی است که بعضی اشخاص در گوشه انزوا قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.