مردم متوجه وعده‌های انتخاباتی دست نیافتنی می‌شوند

یک فعال سیاسی با انتقاد از طرح برخی شعارها و وعده های غیرقابل تحقق، گفت: مردم به راحتی متوجه می شوند که کدام وعده ها دست نیافتنی است و حتی گاهی این وعده ها را به استهزا می گیرند.

محمد جواد آرین منش در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بروز برخی بد اخلاقی های سیاسی در زمان انتخابات از سوی بعضی کاندیداها و طرفداران آنها، اظهار کرد:  برخی مباحثی مطرح  و قول هایی داده می شود که تحقق آن از عهده و اختیارات رئیس جمهور خارج است و در توان دولت هم نیست. ما در یکی از بحرانی ترین شرایط اقتصادی کشور به سر می بریم و برون رفت از این چالش ها به ارائه برنامه دقیق، کارشناسی شده و منطبق بر امکانات و توانایی های کشور نیاز دارد.

وی ادامه داد: گاهی وعده هایی از سوی نامزدهای انتخابات شنیده می شود که حتی افراد کم سواد هم متوجه می شوند قابل تحقق نیست، زیرا  وعده های کمتر از این در دوره های گذشته محقق نشده است. طرح قول های فاقد پشتوانه موجب می شود مردم اعتماد خود را نسبت به حاکمیت و مسئولان از دست بدهند.  مردم به راحتی متوجه می شوند که کدام وعده ها دست نیافتنی است و حتی گاهی این وعده ها را به استهزا می گیرند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرح قول های فاقد پشتوانه موجب می شود مردم اعتماد خود را نسبت به حاکمیت و مسئولان از دست بدهند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.