مردی که از زنان اخاذی می کرد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که با تهدید زنان جوان به برهم زدن زندگی خانوادگیشان اقدام به سرقت و اخاذی از آنان می‌کرد خبرداد.

به گزارش بی باک به نقل از قدس آنلاین،سرهنگ محمد علی بختیاری در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی دادخواهی زنی جوان مبنی بر اینکه فردی ضمن تهدید وی به برهم زدن زندگی خانوادگی‌اش طلاجات وی را سرقت کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.
بختیاری افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مالباخته مشخص شد فردی با بهانه‌های دروغین و تهدید مالباخته قصد داشته از وی اخاذی کند اما زمانی که موفق به این امر نشده در فرصتی مناسب طلاجات وی را سرقت کرده و متواری شده است.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات ویژه و گسترده سرانجام متهم شناسایی و در عملیاتی ویژه و تعقیب و گریز با پلیس دستگیر و به کلانتری مربوطه منتقل شد.

فرمانده انتظامی اصفهان با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های پلیسی علاوه بر بزه انتسابی به چند فقره اخاذی و سرقت دیگر نیز اقرار کرد، گفت: متهم پس از شناسایی طعمه‌های خود که اغلب از زنان جوان بودند با مطالبی دروغین آنان را به برهم زدن زندگی خانوادگیشان تهدید و از آنان اخاذی می‌کره اما زمانی که موفق به این امر نمی‌شده در فرصتی مناسب طلاجات آنان را سرقت می‌کرده.

به گفته بختیاری در بازرسی از متهم چند تیغه سلاح سرد، یک قوطی افشانه فلفلی، مقادیری طلاجات مسروقه نیز کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،وی با بیان اینکه مدارک و طلاجات شاکیه پس از طی مراحل قانونی به وی بازگردانده و متهم نیز به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت برخورد با مواد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی صورت گیرد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.