مرسدس بنز همچنان در پشت سر آئودی و بی.ام.دبلیو

مرسدس بنز در حدود ۹۶۴ هزار خودرو در نه ماه اول ۲۰۱۲ به فروش رسانده است که در حدود ۱۴۵ هزار عدد کمتر از آئودی و ۱۳۲ هزار عدد کمتر از بی.ام.دبلیو است که در طول هفت سال گذشته بی سابقه بوده است

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:با وجود داشتن یک برنامه بلند مدت تا سال ۲۰۲۰ برای تبدیل شدن به سود آورترین برند دنیای خودروهای لوکس بازهم مرسدس بنز در حال سقوط به رده سوم بعد از بی.ام.دبلیو و آئودی است.

مرسدس بنز در حدود ۹۶۴ هزار خودرو در نه ماه اول ۲۰۱۲ به فروش رسانده است که در حدود ۱۴۵ هزار عدد کمتر از آئودی و ۱۳۲ هزار عدد کمتر از بی.ام.دبلیو است که در طول هفت سال گذشته بی سابقه بوده است و این در حالی است که مرسدس بنز افزایش فروش ۱۹ درصدی را تجربه کرده است که در این میان پشت سر بی.ام.دبلیو با افزایش فروش ۳۱ درصدی و ائودی با افزایش فروش ۷۰ درصدی با توجه به آمار HIS  قرار گرفته است.

البته در این میان خودروساز آلمانی مرسدس بنز نیز دست از تلاش و کوشش برنداشته و با عرضه سری جدید کلاس اس و معرفی مدل‌های جدید جمع و جور و دارای هزینه پایین دوباره به صدر مدعیان بازگردد.

همین چندی پیش بود که مرسدس بنز نیز اعلام کرد که با وجود افزایش فروش ۶٫۵ درصدی در بازار چین همچنان در پشت سر آئودی و بی.ام.دبلیو قرار دارند که افزایش فروش ۳۰ درصدی را تجربه کرده اند.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.