مرعشی: حضور مجدد ناطق نوری در عرصه سیاسی به نفع نظام است

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
یک عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: ما از حضور مجدد ناطق نوری در عرصه سیاسی استقبال می‌کنیم زیرا این موضوع به نفع نظام و رقبای اصولگرای ماست.

ایسنا نوشت: حسین مرعشی در حاشیه مراسم بزرگداشت حبیب‌الله عسگراولادی در جمع خبرنگاران دربارهٔ مذاکرات ایران و ۱+۵ در ژنو گفت: مذاکرات اخیر نشانه پیشرفت در مذاکرات است و ما امیدواریم همین روزها خبرهای خوبی برسد.

وی افزود: به هر حال ما روی مواضع اصولی خود ایستاده‌ایم، منافع خودمان را دنبال می‌کنیم و دنیا هم متوجه شده که تنها راه تعامل با ایران مذاکره است و تهدیدها و تحریم‌ها نمی‌تواند بر ما اثر داشته باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد:‌ایران قدرت واقعی در منطقه خاورمیانه و کشوری تاثیرگذار است، بنابراین آن‌ها باید با ایران تعامل داشته باشند.

وی درپاسخ به سوالی دربارهٔ روابط ایران و آمریکا تاکید کرد: این موضوع امروز ما نیست، بلکه موضوع امروز ما این است که بتوانیم روابطمان را با دنیا بازسازی کنیم.

مرعشی در پاسخ به سوالی دربارهٔ تاثیر حمایت و پشتیبانی داخلی از تیم مذاکره کننده هسته‌یی در روند مذاکرات گفت: به هر حال آن‌ها نماینده ملت ، نظام و مورد اعتماد رهبری می باشند و در این صورت دنیا هم حرف آن‌ها را جدی تلقی می‌کند.

این عضو حزب کارگزاران سازندگی دربارهٔ اظهارات غلامحسین کرباسچی در مورد سرلیستی ناطق نوری برای انتخابات آینده مجلس نیز گفت: این موضع شخص بوده و موضع حزب کارگزاران نبوده و هنوز در حزب این بحث‌ها آغاز نشده است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد فعالیت حزب کارگزاران با تایید برگزاری جلسات این حزب، اظهار کرد: ما قبل از انتخابات هم فعال بودیم و نتیجه انتخابات نتیجه فعالیت حزب ما بود.

مرعشی با بیان این‌که حزب کارگزاران در مرحله آغاز بازسازی خود است، گفت: این حزب برای انتخابات مجلس دهم در چارچوب جبهه اصلاحات حرکت می‌کند.

این یک عضو حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد:‌ما از حضور مجدد ناطق نوری در عرصه سیاسی استقبال می‌کنیم، زیرا این به نفع نظام و رقبای اصولگرای ماست.

مرعشی درپاسخ به این سوال که آیا اصلاح طلبان چهره شاخص دیگری ندارند که به سراغ اصولگرایان رفتند، به مزاح پاسخ داد: حتما ندارند! شما که می‌دانید ما چهره شاخص نداریم!

وی در پاسخ به سوال دیگری محمدرضا عارف را از شخصیت‌های معتبر جریان اصلاحات خواند و تاکید کرد: که هنوز بحث انتخابات زود است.

مرعشی در پایان مجددا تاکید کرد که از حضور مجدد ناطق در عرصه سیاسی حمایت می‌کنند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.