مرفاوی: نام ها در فوتبال نتیجه نمی گیرند

‘عبدالصمد مرفاوی’ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم استقلال، امسال شرایط مناسبی دارد و با حفظ اکثر بازیکنان فصل گذشته و جذب چند بازیکن با تجربه دیگر به خوب یارگیری کرده است.

وی ادامه داد: به جز ‘آندرانیک تیموریان’ سایر نفراتی که از جمع آبی پوشان جدا شده اند در فصل گذشته کمتر به عنوان بازیکن اصلی در مسابقات حضور داشتند و این موضوع از نظر فنی در تیم استقلال تاثیرگذار نیست.

سرمربی اسبق تیم استقلال با ابراز خرسندی از وضعیت مطلوب آبی پوشان در برهه کنونی، اظهار داشت: البته باید این موضوع را در نظر بگیریم که دیگر تیم های لیگ برتر نیز بیکار ننشسته اند و تلاش زیادی برای کسب نتایج مطلوب در لیگ برتر می کنند.

مرفاوی از تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی به عنوان مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتبال نام برد و افزود: من نیز همانند دیگر استقلالی ها خواهان قهرمانی آبی پوشان در رقابت های پیش رو هستم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال ۴ تیم از لیگ برتر سقوط می کنند، تیم ها با قدرت بیشتری در رقابت ها شرکت کرده و مسابقات دشوارتر خواهد بود، از این رو آبی پوشان برای قهرمانی در لیگ برتر نباید هیچ حریفی را دست کم بگیرند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال در خصوص نخستین حریف آبی پوشان در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال گفت: آلومینیوم هرمزگان که نخستین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کند با تمام وجود رو در روی استقلال صف آرایی خواهد کرد و حریف آسانی برای آبی پوشان نخواهد بود.

تیم فوتبال استقلال تهران ساعت ۲۲ روز جمعه در نخستین دیدار خود در دوازدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم آلومینیوم هرمزگان است.

ورزشی. ** ۷۵۳۷ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۶۵۵۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.