مرکز پژوهش ها مغز متفکر مجلس است

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا ، علی لاریجانی شامگاه چهارشنبه در جمع کارکنان و مدیران مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در محل تالار آفتاب مجلس افزود: مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی یکی از مهم ترین مراکز برای بارورکردن اندیشه ها به شمار می رود.

خانواده های مدیران و کارکنان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در ضیافت افطار در تالار آفتاب مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.

وی در ادامه تصریح کرد: افرادی که در این مرکز فعالیت می کنند باید افق دیدشان این باشد که این مرکز قلب تپنده قوه مقننه به شمار می رود.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مرکز پژهش های مجلس پلی برای حضور اندیشمندان از سراسر کشور می باشد، خاطر نشان کرد: شما خانواده های محترم کارکنان و مدیران مرکزپژوهش های مجلس که در واقع از اعضای مجلس به شمار می آیید باید مفتخر باشید که نقش مهمی بر روی دوش شما نهاده شده است بنابراین حضور شما می تواند سبب ارتقاء کیفیت قوه مقننه باشد.

‘ کاظم جلالی ‘ رییس جدید مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی نیز گفت : این مرکز به عنوان اصلی ترین دستگاه ریل گذاری نظام جمهوری اسلامی ایران و مجلس شورای اسلامی محسوب می شود.

وی در عین حال اظهار داشت مرکز پژوهش های مجلس نیاز دارد تا با یک نگاه مهربانه تر به

مسیر اصلی خود ادامه دهد. با توجه به این که در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تغییراتی در قانون انتخابات از لحاظ سطح تجصیلات نمایندگان ایجاد شد که این اقدام سبب شد تا امروز از نمایندگان کارشناس در این مرکز استفاده کنیم.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که این مرکز در طول ۱۷ سال توانسته به یک رشد و بالندگی دست بیابد، گفت: البته این مرکز از نقاط ضعفی برخوردار است که اکنون در دست بررسی می باشد.

شبک **۹۲۵۰**۱۵۴۰** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۷۴۵۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.