مروری بررقابت های هفته هشتم لیگ برترفوتسال

   هفته هشتم لیگ برتر فوتسال فردا (پنجشنبه) با برگزاری ۲ دیدار آغاز می‌شود.

در یکی از این دیدارها گیتی‌پسند میهمان دبیری تبریز است. اصفهانی‌ها که هفته گذشته صدرنشینی را از دست دادند در این هفته به دنبال پیروزی هستند تا با لغزش حفاری بار دیگر به صدر جدول بازگردند. در سوی دیگر تبریزی‌ها نیز امید دارند به صدر نزدیک‌تر شوند. البته دبیری ۳ امتیاز با تیم اول یعنی حفاری اختلاف دارد، اما به علت تفاضل گل پایین احتمال اینکه بتواند در این هفته به صدر برسد کم خواهد بود. از نکات قابل توجه این دیدار تقابل مصطفی نظری، دروازه‌بان دبیری با تیم سابق خود است.

دو تیم ته جدولی گاز خوزستان و ارژن شیراز نیز در این هفته به مصاف هم می‌روند.

سایر مسابقات این هفته روز جمعه برگزار می‌شود. تیم صدرنشین حفاری به مصاف شهرداری ساوه می‌رود. شاگردان سیدمهدی ابطحی در این هفته به دنبال پیروزی هستند تا صدرنشینی خود را حفظ کنند و در طرف دیگر شهرداری قصد دارد از ناکامی‌های هفته های گذشته خود کم کند.

در دیگر دیدار تیم فوتسال شهیدمنصوری قرچک، مدافع عنوان قهرمانی میزبان راه ساری است. هدایت ساروی‌ها را محمدرضا حیدریان برعهده دارد.

در حالی که هفت هفته از لیگ برتر می‌گذرد و وحید شمسایی قصد داشت تا با تیم فوتسال دبیری تبریز قرارداد امضا کند و وارد لیگ شود، اما عباس ترابیان، رئیس کمیته فوتسال مجوز ثبت قرارداد او را نداد تا آقای گل جهان همچنان بدون تیم بماند. شمسایی در این فصل به علت کاهش مبلغ قراردادها به پیشنهاداتش جواب منفی داد، اما زمانی که قصد داشت به لیگ بازگردد با ممانعت مسئولان روبرو شد.

***برنامه کامل هفته هشتم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

*پنجشنبه ۶ مهرماه

گاز خوزستان – لبنیات ارژن فارس – سالن شهدای گاز اهواز

دبیری تبریز – گیتی پسند اصفهان – سالن علوم پزشکی تبریز

*جمعه ۷ مهرماه

شهید منصوری قرچک – راه ساری – هفتم تیر قرچک

جمعیت هلال احمر – فرش آرا مشهد – سالن شهید پورشریفی تبریز

شرکت ملی حفاری ایران – شهرداری ساوه – سالن نفت اهواز

میثاق تهران – صبای قم – سالن شهرداری منطقه ۱۱ تهران

تمامی بازی‌ها ساعت ۱۶ آغاز می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.