مروری بر مهم‌ترین اخبار “سیاسی”چهارشنبه

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

مهمترین عناوین خبری “گروه سیاسی” که در روز چهارشنبه منتشر شده موضوعاتی چون: منافقین با تیراندازی، سر برادرم را از تنش جدا کردند ، باید استفاده از فرآورده‌های نفتی را در بودجه ۹۲ به حداقل برسانیم ، آیا در شرایط فعلی بازدید از زندان ضروری است؟ و…. است

مهمترین عناوین گروه سیاسی  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

خارج شدن انحصار تولید اسکادا از دست آمریکا/ آموزش رشته جدید دفاع سایبری در دانشگاه پدافند غیرعامل

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/97f46fd7c2182754412973c367cf5297.jpg

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به ساخت نرم‌افزار اسکادای بومی گفت: سه شرکت دانش بنیان داخلی نمونه‌های اسکادا را در داخل کشور تولید کرده‌اند و از آن استفاده می‌شود.

مجمع تشخیص دو سیاست کلی تولید ملی و اقتصاد مقاومتی را تا پایان دولت دهم تصویب خواهد کرد

رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:مجمع تشخیص سیاست‌های کلی تولید ملی و اقتصاد مقاومتی تا پایان دولت دهم تصویب خواهد کرد.

در چارچوب قوانین بین‌المللی قطع شبکه‌های ایرانی پیگیری می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:اقدامات دشمنان که جسارت به مقدسات را آزادی بیان و افشای چهره خودشان را مخالف آزادی بیان می‌دانند در چارچوب قوانین بین‌الملل پیگیری می‌‌شود.

حمایت وکلا از حقوق مالکیت فکری و معنوی

 معاون مدیر دفتر همکاری توسعه آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO)گفت: حمایت از حقوق مالکیت معنوی از اهمیت ویژه ای برخورداربوده و ایران باید در این زمینه نهضت بزرگی در مالکیت معنوی و فکری اختراعات و بروز تقلب ایجاد کند. باید استفاده از فرآورده‌های نفتی را در بودجه ۹۲ به حداقل برسانیم نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: همگان باید تلاش کنیم میزان استفاده از فرآورده‌های نفتی و درآمد حاصله از آن را در بودجه ۹۲ به حداقل برسانیم که در این صورت می‌توانیم در دهه بعد شاهد تحول بنیادی‌تر و وضعیت توسعه کشور باشیم.

منافقین با تیراندازی، سر برادرم را از تنش جدا کردند

خواهر شهید سید حسن امینی گفت: منافقین به قدری پلید و جنایتکار هستند که با ادامه تیر اندازی به برادرم سر او را از بدنش جدا کردند.

کدام کاندیداهای احتمالی با قانون جدید به پاستور نمی‌رسند؟

کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس برخی از مواد قانون انتخابات ریاست‌جمهوری را اصلاح کرد که از جمله این مواد می توان به اصلاح شرط سنی اشاره کرد.

باید استفاده از فرآورده‌های نفتی را در بودجه ۹۲ به حداقل برسانیم

 نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: همگان باید تلاش کنیم میزان استفاده از فرآورده‌های نفتی و درآمد حاصله از آن را در بودجه ۹۲ به حداقل برسانیم که در این صورت می‌توانیم در دهه بعد شاهد تحول بنیادی‌تر و وضعیت توسعه کشور باشیم.

ایران همچنان چشم‌انتظار بازگشت پیکر ۲۹ خلبان شهید

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دولت عراق اعلام کرد که به دلیل اینکه ۲۹ تن از این شهدا در آب‌های ایران، خلیج فارس و یا آب‌های بین‌المللی مفقود شده‌اند، نمی‌تواند اطلاعات جامعی را از آنها به ایران ارائه کند.

رهبرا! با طراحی برنامه‌های علمی و عملیاتی نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کنیم

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/76e9838887f49ecd7b9bee249313fa4a.jpg

باور داریم جامعه نخبگان و دانشگاهی ایران براساس تجربیات ۳۳ ساله انقلاب و رهبری داهیانه جنابعالی بار دیگر لحظه شناسی خود را به نمایش گذاشته و با طراحی راهکارها و برنامه‌های علمی و عملیاتی نقشه ساده‌اندیشان مقیم غرب را نقش برآب خواهند کرد.

آیا در شرایط فعلی بازدید از زندان ضروری است؟

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با انتقاد از محقق نشدن وعده‌های دولت در حوزه‌های مختلف گفت: آیا در شرایط فعلی، بازدید از زندان اوین ضروری است؟ آقای احمدی نژاد! دست از این کارها بکشید.

آیا اوباما مذاکرات هسته‌ای را به نقطه صفر بر می‌گرداند؟

 اگر جمله ای که باراک اوباما در مناظره تلویزیونی دوشنبه شب خود با میت رامنی درباره «شرط کافی معامله با ایران» به کار برد، موضع واقعی او باشد، در مذاکرات ایران و ۱+۵ درباره برنامه هسته‌ای یک بازگشت جدی به عقب رخ خواهد داد.

احمدی نژاد برای دیدار با فائزه و مهدی هاشمی به زندان اوین می‌رود

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/2e0dad7dd4f48b8420ec9d7fdf950f572.jpg

 نماینده ارومیه با اشاره به درخواست رئیس جمهور برای بازدید از زندان اوین گفت: احمدی نژاد برای دیدار با فائزه و مهدی هاشمی می‌خواهد به زندان اوین برود.

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.