مرکز تجاری تفریحی در انتهای بزرگراه یادگار امام (ره) – اخبار اجتماعی

شهردار منطقه ۹ از احداث مرکز تجاری تفریحی در انتهای بزرگراه یادگار امام (ره) خبر داد و گفت: این طرح در حدفاصل خیابان امام خمینی (ره) تا دستغیب در دست مطالعه و بررسی است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از شهرداری منطقه ۹ ، حسین سلطانی با اعلام این خبر افزود: در حاشیه غربی انتهای بزرگراه یادگار امام (ره) ، زمینی به متراژ ۱۰ هزار مترمربع قرار گرفته که این شهرداری در صدد است تا از فضای موجود بصورت مرکز تجاری تفریحی با فضای سبز ایده آل بهره برداری کند.
وی تصریح کرد: طبق بررسی ها و ارزیابی های شرکت مشاور ، ۴ هزار مترمربع احداث فضای سبز ، ۵ هزار مترمربع احداث پیاده رو ، ایجاد فضای بازی کودکان و وسایل ورزشی به میزان هزار مترمربع و همچنین ۴۰۰ متر مربع آبنما در حال طراحی است.
سلطانی ادامه داد: این طرح در جلسه کمیته فنی با مبلغ ۱۰ میلیارد ریال مصوب و بحث اجرایی آن به واسطه مشاور قابلیت اقدام را دارد.
شهردار منطقه ۹ با بیان اینکه این پروژه فضای مناسبی جهت رفاه حال شهروندان منطقه فراهم می کند خاطرنشان کرد: بحث تکمیلی پروژه با ایجاد پارکینگ لازم و دسترسی های محلی در راستای مرتفع کردن مشکلات ترافیکی و نداشتن تبعات ترافیکی در دستور کار قرار دارد.
به گفته وی با بهره برداری از این پروژه ، محیطی مناسب تفریحی ، ورزشی و خرید کالا برای شهروندان تهرانی در انتهای بزرگراه یادگار امام (ره) فراهم خواهد شد./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.