مرکز تخصصی حوزوی فاطمه الزهرا(س) ساوه افتتاح شد

۲۳ام بهمن ،

به گزارش خبرگزاری مهر، در این مراسم حجت‌الاسلام سیدحسین تقوی امام جمعه ساوه با بیان اینکه دشمن تاکنون نتوانسته است مفاهیم انقلاب و آنچه سبب حضور مردم در صحنه شده است را درک کند افزود: نظام حکومتی ایران برخاسته از حوزه‌های علمیه بوده و برای خروج از سلطه غرب ایجاد شده است. 

در این مراسم حجت‌الاسلام داود زارع مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی نیز با بیان اینکه فعالیت‌های دینی مختص آقایان نیست،‌ اظهار داشت: حداقل تاثیرگذاری بانوان مومن در محیط خانواده است و این در حالی است که جامعه امروز به بانوان مومن و متعهد نیازمند است.

وی با اشاره به اینکه در دنیای امروز برای تربیت بشر از اختراعات استفاده می‌شود، ادامه داد: تربیت بشر باید بر اساس فطرت بشر باشد و تا انسان خود را نشناسد هرچه را بشناسد بی‌فایده است.

 

حجت‌الاسلام زارع گفت: در یک سال از گذشت تاسیس مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی مجوز تاسیس ۶ مدرسه علمیه خواهران در این استان اخذ شده است و این مدارس از مهرماه آینده فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

 

وی با اشاره به حضور ۱۵۰ طلبه فارغ‌التحصیل در شهرستان ساوه، اظهار داشت: مجوز راه‌اندازی مرکز تخصصی حوزوی خواهران در ساوه اخذ شده است، اما سالانه تنها ظرفیت جذب ۱۵ نفر به این مرکز داده شده که بسیار اندک است.


MehrNews Rss Feed
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.