مرگ دختر به خاطر سقوط از ساختمان در مشهد

ممتازنیوز : دختر ۴ساله ای در پی سقوط از طبقه چهارم آپارتمانی در مشهد جان سپرد.

به گزارش خراسان، شب چهارشنبه هنگامی که شهروندان مشغول تماشای مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی از تلویزیون بودند، یکی از رهگذران منطقه قاسم آباد دختربچه ای را دید که به نظر می رسید کنار یک دیوار خوابیده است. او از دیگران خواست با توجه به سردی هوا دختربچه را به جای گرمی منتقل کنند اما آن ها وقتی به طرف دختربچه رفتند، متوجه شدند خون زیادی از گوش ها و بینی او بیرون آمده است. یکی از افراد حاضر که در امدادرسانی تخصص داشت، سعی کرد با تنفس دهان به دهان دختر را از مرگ نجات دهد، اما دیر شده بود زیرا دختربچه جان خود را از دست داده بود. در پی اعلام مرگ این دختر خردسال به پلیس ۱۱۰ قاسم آباد به محل حادثه عزیمت کردند و با حفظ صحنه، مراتب را به قاضی علی موحدی راد (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند.

دقایقی بعد با حضور مقام قضایی تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد دختربچه به اتفاق خانواده اش در طبقه چهارم آپارتمان زندگی می کرد که از بالای کابینت داخل آشپزخانه، کنار پنجره رو به خیابان رفته و ناگهان سقوط کرده است. به دستور قاضی جسد این دختر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این باره ادامه یافت.

طبقه بندی: مطالب خواندنی   |   تعداد بازدید: ۱۰۰ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۷ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , سقوط, سقوط بچه ای از ساحتمان, سقوط دختر بجه مشهدی, مرگ دختری بر اثر سقوط از طبقه چهارم آپارتمان


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.