مرگ غم انگیز یک جوان به خاطر اشتباه اینترنتی

مرگ غم انگیز یک جوان به خاطر اشتباه اینترنتی

یک جوان دانشجوی کالج حرفه ای و بازرگانی لوزان پس از اینکه نامش را جزو قبول شدگان فارغ التحصیلی در اینترنت ندید ، دست به خودکشی زد. مرگ این جوان سوئیسی موجی از تاثر ایجاد کرد چرا که به علت یک اشتباه انسانی نامش در سایت ثبت نشده بود.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از تریبون دو ژنو، آلن که در سال آخر رشته حرفه ای بازرگانی تحصیل می کرد هنگامی که نامش را جزو قبول شدگان فارغ التحصیلی در سایت اینترنتی کانتون “وود” مشاهده نکرد، در بیرون از محوطه کالج دست به خودکشی زد.

در حالی که، آلن دانشجویی ساعی و درسخوان بوده و در امتحانات قبول شده بود و نامش روز دوشنبه در لیست رسمی قبول شدگان فارغ التحصیلی که در سالن ورودی کالج نصب شده بود به چشم می خورد.

اما وی دو روز قبل برای اطلاع از قبولی اش به سایت اینترنتی مراجعه کرده بود به دلیل اشتباه انسانی یکی از اپراتورها در فهرست قبول شدگان نیامده بود.

ماجرای خودکشی آلن موجی از تاسف را نه تنها بین دانشجویان کالج و مقامات آن بلکه در میان ساکنان کانتون “وود” ایجاد کرده است. بسیاری نسبت به اعلام اینترنتی مواردی از این گونه که سرنوشت یک جوان را تعیین می کند، اعتراض داشته و خواستار تغییر این روش شده اند.

کلیه رسانه های سوئیسی که خبر خودکشی این جوان را گزارش داده اند برای رعایت حال خانواده و دوستانش از درج نام واقعی و چگونگی خودکشی وی خودداری کرده اند. مترجم: بهرام افتخاری.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.