مرگ ۱۰۰تروریست و سرکردههای آنها درحلب

ارتش سوریه در مناطق مختلف استان حلب و دیگر مناطق درگیر این کشور با گروهک‌های مسلح دستکم ۱۰۰ تروریست را کشته و تجهیزات و سلاح‌های آنها را منهدم کردند.

 
به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری «بری کینگ نیوز»، یگانی از نیروهای مسلح ارتش سوریه صبح امروز ده‌ها تروریست را در منطقه «کرم الجبل» کشتند و سلاح‌هایشان را مصادره و یک دستگاه خودرو را منهدم و تروریست‌های داخل آن را نیز به هلاکت رساندند.

یگان‌های ارتش سوریه دیروز پنجشنبه نیز در استان حلب جمعی از عناصر مسلح را در شمال ایستگاه کفر حلب هدف گرفتند که به منهدم شدن یک خودروی وانت مجهز به خمپاره‌افکن، یک خودروی جیپ و دو دستگاه موتور سیکلت و کشته شدن هشت تروریست منجر شد که مشهورترین آنها سفیان فیصل الزبیدی تبعه ۳۸ ساله قطری از گردان موسوم به انصار الحق و عبدالله الرشیان تبعه سعودی معروف به ابوهلال و مصعب سرمانی ازخان شیخون و حسن محمد الشبیب از جبل الزاویه و حسن مرعی الطونه از السفیره بودند.

در ریف المهندسین نیز دو دستگاه خودروی تروریست‌ها هدف حمله توپخانه‌ای ارتش سوریه قرار گرفت که به کشته شدن همه عناصر مسلح در آن منجر شد.

در شمال غرب الاتارب نیز دو خودروی حامل سلاح و سه دستگاه خودروی وانت مجهز به خمپاره‌انداز و یک کامیون حامل مهمات و یک خودروی سوزوکی حامل سلاح و ۵ دستگاه موتور سیکلت تروریست‌ها منهدم شد و ۱۷ تن از تروریست‌ها نیز کشته و ۲۵ تن دیگر مجروح و دستگیر شدند .

در شهر حلب نیز یگان‌های ارتش یک انبار حاوی مهمات را در منطقه قاضی عسکر و همچین یک خودروی خمپاره‌انداز را منهدم کردند و در میدان التنانیر بخش قدیمی شهر حلب  همچنین مناطق الکلاسه و سوق الفستق و سوق الهال و باب انطاکیه نیز گروهک‌های مسلح هدف حمله ارتش سوریه قرار گرفته و متحمل خسارت جانی و مالی سنگینی شدند.

در شهر الباب حلب نیز پنج دستگاه خودروی خمپاره‌انداز و یک کامیون حامل سلاح تروریست‌ها و یک کامیون حامل مهمات منهدم شد و عناصر مسلح موجود در آن نیز کشته شدند.

ماهر محمد ابراهیم و خالد عبدالرحیم دو تروریست مشهور شهر حلب نیر در حال فرار این شهر به سوی دمشق به دست نیروهای ارتش سوریه دستگیر شدند.

نیروهای دولتی سوریه همچنین ۱۷ فرد مسلح را در نزدیکی مرکز تحقیقات کشاورزی شهر حلب به هلاکت رسانده و هشت دستگاه خودروی خمپاره‌انداز و پنج دستگاه موتور سیکلت و یک کامیون حامل سلاح متعلق به آنها را منهدم کردند.

منطقه حریتان حلب نیز دیروز شاهد درگیری یگان‌های ارتش با گروهی مسلح بود که به کشته شدن دستکم ۱۰ تروریست و زخمی شدن هفت تن دیگر و منهدم شدن پنج دستگاه خوروی متعلق به آنها شد.

در حومه ادلب نیز یگان‌های ارتش در نزدیکی کارخانه روغن نباتی در جنوب سراقب با افراد مسلح درگیر شدند که به کشته شدن ۳۷ فرد مسلح از جمله یحی علی قرعوش سرکرده گردان موسوم به الفرقان و همچنین لبید سلیمان الطیخ معروف به ابوحمزه یک مسئول نظامی گردان صلاح الدین منجر شد، چند تروریست مشهور دیگر گردان الفرقان نیز در این حمله کشته شدند.

در دیر الزور نیز نیروهای ارسوریه ۹ فرد مسلح را که قصد فرار از منطقه الموظفین به منطقه المقابر را داشتند، کشته شدند.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.