مزدا تک کابین در صدر جدول کیفی ترین وانت های تولید داخل

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از شرکت بازرسی کیفیت واستاندارد ایران وانت مزدا تک کابین در غیاب وانت کاپرا در صدر جدول کیفی وانت های تولید داخل جای گرفته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در این رده‌بندی که از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ارائه شده و مربوط به کیفیت خودروهای تولید داخل در شهریور‌‌ماه امسال است، در مجموع پنج وانت تولید یا مونتاژ داخل مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته و در دو دسته خوب و قابل قبول تقسیم شده ‌است.

در گزارش شرکت بازرسی  و استاندارد مربوط به کیفیت وانت های تولید داخل شهریورماه کاپرای گروه بهمن که طی سال های اخیر همواره عنوان باکیفیت ترین وانت کشور را به خود اختصاص داده بود به دلیل افت تولید در جدول جدید حذف شد و وانت مزدا تک کابین  با نمره منفی ۱۰۱ عنوان با کیفیت‌ترین وانت تولید داخل را به خود اختصاص داد.

 همچنین در این جدول  وانت دیزل زامیاد بانمره منفی ۱۴۱٫۷ در رده دوم و وانت نیسان CNG با نمره منفی ۱۵۰٫۴ در رده سوم قرار دارد.

بر اساس این گزارش وانت مردا دو کابین با نمره منفی ۱۵۸٫۸ و وانت پیکان تبریز بانمره منفی ۱۷۱٫۷ در رده های چارم و پنجم جای گرفته اند.

لازم به ذکر است طبق معمول رتبه‌بندی‌های قبلی، این ماه نیز سطح کیفی خودروهای تولیدی در ۹ معیار سیستم فنربندی، تعلیق و فرمان، موتور، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی، صداهای غیرعادی، بدنه، نفوذ آب و رنگ مورد ارزیابی قرار گرفته و ۵ وانت مورد نظر، بر اساس مجموع نمرات منفی به دست آمده رتبه‌بندی شده‌اند./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.