مسئولان احمدی‌نژاد با نگرش سیاسی به فرهنگ به این عرصه ضربه زدند

فروردین ۱۴۰۳

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: متاسفانه نیروهای فرهنگی این دولت در نگاه به مسائل و موضوعات به جای رویکرد فرهنگی، نگاه سیاسی داشتند و به مباحث حوزه فرهنگ ضربه زدند.

حجت الاسلام”محمد باقری‌بنابی” نماینده مردم بناب، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ممتاز نیوز، با اشاره به عملکرد دولت احمدی‌نژاد در حوزه فرهنگی گفت: با توجه به شعارهای فرهنگی که در این دولت داده شده بود، کارهای بی نظیری انجام نشده است.

وی ادامه داد: رویکرد فرهنگی این دولت با دولت‌های اصلاحات و سازندگی متفاوت بود اما کارهای انجام شده اختلاف چندانی با آن دوران نداشت.
 
عضو هئیت رئیسه کمیسیون فرهنگی اظهار داشت: این دولت دربارهٔ گردشگری، مساجد، مباحث قرآنی و ورزشی شعارهای زیادی مطرح کرده بود اما این وعده‌ها آنچنان که مدنظر خود دولت بود، محقق نشد.  
 
باقری‌بنابی افزود: نقد محقق نشدن شعارهای فرهنگی دولت احمدی‌نژاد سیاه‌نمایی نیست چراکه اقدامات خوبی انجام شده است اما در مقایسه با شعارهای داده شده اقدام قابل توجهی صورت نگرفته است.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه نیروهای فرهنگی این دولت در نگاه به مسائل و موضوعات به جای رویکرد فرهنگی، نگاه سیاسی داشتند و به مباحث حوزه فرهنگ ضربه زدند. 

انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.