مسئولان قدس اهانت به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص) را محکوم کردند

به گزارش ایرنا در بیانیه روز پنجشنبه مسئولان شهرستان قدس، بر لزوم برخورد قاطعانه با هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) تاکید شد.

در این بیانیه آمده است: آمریکا و صهیونیست ها به دنبال عکس العمل روزهای گذشته مسلمانان در مناطق مختلف جهان به خوبی دریافتند که کوچکترین توهین به مقدسات، خشم عمومی جهان اسلام را بر می انگیزد و اهانت کنندگان باید تاوان گسترده ای بپردازند.

این بیانیه افزود: جسارت به قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام(ص) با ابزار و ترفندهای مختلف از جمله ساخت فیلم موهن با سرمایه گذاری کلان، توطئه ای خصمانه از سوی آمریکا و صهیونیست ها است که نتیجه ای جز زیان و تهدید برای آنان به دنبال نخواهد داشت.

به گفته مسئولان قدس به دنبال پیروزی های گسترده مسلمانان در کشورهای مختلف، استکبار جهانی و صهیونیست ها از آینده خود بیمناک شده اند، لذا از راههای مختلف درصدد لطمه زدن به وحدت اسلامی، ایجاد تفرقه و راه اندازی جنگ مذهبی و دینی هستند.

دراین بیانیه از مردم همیشه در صحنه این شهرستان خواسته شده پس از نماز جمعه، همگام با سایر مناطق کشورمان، خشم و انزجار خود را نسبت به دشمنان اسلام و مسلمانان اعلام کنند.

تهرام/۷۴۲۳/۱۵۵۶/

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.