مسئولان مردم را در مقابل نوسانات بازار توجیه کنند/ هشدار نسبت به عدم نظارت بر بازار

محمد کوثری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص دور جدید تحریم های نفتی علیه ایران اظهار داشت: اروپا روزانه ۵۰۰ هزار بشکه نفت از ما می خرید که با تحریم ها و عدم خرید نفت از ایران، جمهوری اسلامی به سرعت مشتریانی را از شرق آسیا جایگزین کرد، بنابر این مردم تحریم ها را حس نخواهند کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که ملت ایران تجربه ۳۳ ساله در دست و پنجه نرم کردن با تحریم ها دارند، ادامه داد: اروپا در دراز مدت از تحریم نفتی ایران بسیار متضرر خواهد شد زیرا سیستم های پالایشگاهی این کشورها بر اساس نفت ایران برنامه ریزی شده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت باید در این مقطع نظارت دقیق تری بر بازار داشته باشد تا دلالان و سودجویان تحریم ها را بهانه ای برای افزایش قیمت ها قرار ندهند.

وی با بیان اینکه دلالان و قاچاقچیان در شرایط کنونی در بازار فعال هستند، اظهار داشت: عدم نظارت دقیق مسئولان بر بازار و عدم برنامه ریزی کارشناسی برای تامین مایحتاج ضروری مردم دست دلالان و قاچاقچیان برای برهم زدن بازار را باز می کند.

کوثری تاکید کرد: قوه قضائیه در این میان از وظیفه سنگین تری برخوردار است و باید برای افرادی که در ایام تحریم ها قصد بر همم زدن آرامش بازار را دارند مجازات های سنگینی را حکم کند زیرا در این شرایط حساس زمان رافت و رحمت اسلامی نیست.

وی در پایان از مسئولان خواست مردم را در مقابل نوسانات بازار توجیه کنند و تا مردم هم با دولت برای مقابله با تحریم ها همراه شوند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.