مسئولان مرکز آمار ایران در مجلس نرخ واقعی بیکاری را اعلام می‌کنند

۱۲م آذر ،

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان مرکز آمار ایران تا دو هفته آینده با حضور در کمیته تخصصی اشتغال و کارآفرینی مجلس نرخ واقعی بیکاری در کشور را ارائه خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، عباس قائدرحمت از نشست کمیته تخصصی اشتغال وکارآفرینی مجلس خبر داد و افزود: این نشست با حضور تعدادی از نمایندگان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این نشست به‌ سبب ارائه آمار دربارهٔ نرخ بیکاری نتایج خوبی دربرداشت، ادامه داد: مقرر شد که آخرین آمار بیکاری کشور هفته بعد از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه در روز دوشنبه ۱۳ آذر در جلسه کمیته تخصصی اشتغال و کارآفرینی از سوی مرکز آمار ایران اعلام شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آمار، پایه تمام برنامه‌ریزی هاست، یاد‌آور شد:‌ به‌طور حتم باید برای کاهش نرخ بیکاری در کشور تلاش کرد.

قائدرحمت با یادآوری حضور پرند رئیس سازمان فنی وحرفه‌ای کشور در نشست کمیته تخصصی اشتغال و کارآفرینی مجلس، عنوان کرد: در این نشست رئیس این سازمان برنامه‌های خود را برای بهبود چرخه آموزش، تولید و فروش مطرح کرد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه مجلس از تصویب لوایح تازه برای حمایت از اشتغال کشور استقبال می‌کند، تصریح کرد: از طرف دیگر برای تحقق این موضوع باید آمار شفاف‌سازی شده و نظام بانکی کشور هم تغییر کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.