مسئولین حمایت کنند ارکستر سمفونیک دوباره زنده شود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

شاهین فرهت در گفت‌وگو با هنرآنلاین:

شاهین فرهت گفت: هنرمندان نیاز به حمایت دارند و همه ما دوست داریم که ارکستر سمفونیک دوباره زنده شود پس از مسئولین می خواهیم که ارکسترها را دوباره راه اندازی کنند و این کار اصلا سخت و دشوار نیست.

شاهین فرهت، آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: همه ما با علی مرادخانی آشنا هستیم و خوشحالی همه ما این است که ایشان می دانند هنرمندان در چه جایگاهی قرار دارند و هنرمندان را می شناسند، همچنین ثابت شده است که ایشان هر کاری بتواند برای رشد و تعالی هنر به ویژه موسیقی انجام می دهد.

این آهنگساز در ادامه بیان کرد: همچنین از وزیر ارشاد می خواهیم که از هنرمندان حمایت کنند، من همیشه به حمایت مسئولین از هنر و هنرمندان تاکید می کنم زیرا من چندین سال است که استاد دانشگاه هستم و در پنج سال اخیر با استعدادهای جوانی روبه رو شدم که این استعدادها نیاز به توجه و حمایت مسئولین دارند اما این جوانان زمانیکه موقعیت کاری پیدا نمی کنند ناامید می شوند و از این عرصه کناره گیری می کنند.

فرهت در ادامه تاکید کرد: به طور کلی حمایت جنبه های مختلفی دارد، به نظر من حمایت کار دشوار و پیچیده ای نیست و نیاز به بودجه ندارد به همین سبب وزیر محترم ارشاد و معاون هنری ایشان می توانند موسیقی را به دوره طلایی خود بازگردانند.

این آهنگساز در ادامه افزود: همچنین باید به پیشکسوتان توحه بیشتری شود زیرا این هنرمندان بسیار ارزشمند می باشند و می توانند آیندگان را تعلیم و تربیت کنند در نتیجه باید بیشتر از هر موضوعی از هنرمندانی که در انزوا فرو رفته اند حمایت و پشتیبانی شود.

شاهین فرهت در ادامه گفت: همه ما دوست داریم که ارکستر سمفونیک دوباره زنده شود پس از مسئولین می خواهیم که ارکسترها را دوباره راه اندازی کنند و این کار اصلا سخت و دشوار نیست.

این آهنگساز در پایان گفت: به نظر من حسن نیت حرف اول را می زند و امیدواریم دوباره موسیقی و هنرهای دیگر پله های ترقی را طی کنند.

 پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.