مسئول ستاد مدیریت بحران نمایشگاه قرآن کریم:بازدید‌کنندگان امنیت بالایی دارند

به مناسبت بیستمین نمایشگاه بین‌الملی قرآن کریم؛

عباس نبی‌زاده گفت::بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم به دلیل پیشگیری‌های ستاد بحران امنیت بالایی دارند.

عباس نبی‌زاده،مسئول ستاد مدیریت بحران نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران درخصوص برنامه‌ریزی‌های این ستاد در طول برگزاری نمایشگاه گفت: هدف از تشکیل ستاد مدیریت بحران مقابله باحوادث احتمالی،پیشگیری از مقابله با حوادث و ایجاد محیط امن برای بازدید کنندگان است.
وی ادامه داد:ستاد مدیریتی بحران از چند سازمان آتش‌نشانی،اورژانس،هلال احمر،دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،اتوبوسرانی و پلیس تشکیل شده است و کار ما هماهنگی بین این سازمان‌ها است.
نبی‌زاده گفت:از روز اول برگزاری نمایشگاه ستاد مدیریت بحران،با بیمارستان‌های شهدای تجریش، شهید بهشتی،امام خمینی(ره)،مدرس و طالقانی جهت پذیرش بیماریهای اورژانسی به صورت رایگان هماهنگ است.
وی ادامه داد:ستاد مدیریت بحران برای تسهیل در وقت و رفت و آمد مردم با مترو،هماهنگ است تا ساعتش را به خصوص در لیالی قدر افزایش دهد،تا بهترین سرویس را به مردم ارائه دهیم.
مسئول ستاد بحران نمایشگاه قرآن کریم گفت:در مراسم اختتامیه نمایشگاه قرآن،یکی از مدعوین، به دلیل سکته قلبی جان خود را از دست داد و از این رو ما یک درمانگاه با دو پزشک را در نمایشگاه مستقر کردیم تا مشکلات این چنینی به زودی رسیدگی شود.

*ارائه‌ی سخنان رهبری با موضوع تولید ملی

علیرضا کوشکی،مدیر اجرایی بخش تولید ملی در نمایشگاه قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران درخصوص فعالیت‌های این بخش در طول برگزاری نمایشگاه قرآن کریم گفت:فعالیت‌های بخش تولید ملی،در قالب کارگاه‌ها و نشست‌های گروهی،پوستر و مسابقه که تکمیل کننده آن است،برگزار می‌شود.
وی ادامه داد:در بخش تولید ملی، سخنان رهبر درخصوص تولید ملی از اول رهبری تاکنون،در قالب جزوه‌ ۳۰ صفحه‌ای به مردم ارائه می‌شود،که ایشان اولین بار در تاریخ ۱۸/۳/۶۳ یعنی ۴ روز بعد از رهبری موضوع تولید ملی را بیان کردند و به این  توجه داشتند.
کوشکی گفت:همچنین سال هایی که رهبر نام‌گذاری کردند،همراه با فعالیت‌های آن سال در قالب پاراگراف‌هایی در جزوه برای آگاهی بیشتر به مردم ارائه می‌شود./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.